Dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Data publikacji 2014-03-03
Data zakończenia 2014-03-11 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Brzesku
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44009 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301, 301976442, 301251105, 301251208, 301251002, 301992301, 228163006, 228500003, 301970006, 301900007, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w związku z realizacją projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały biurowe przeznaczone są dla Biura projektu działającego w Brzesku, przy ul. Piastowskiej 2B oraz dla liderów szkolnych projektu. Dostawa materiałów biurowych jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na następujące części (Zadania):

Zadanie 1: Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Biura Projektu w Brzesku działającego przy ul. Piastowskiej 2 b, 32-800 Brzesko w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego
w Małopolsce

Zadanie 2: Wsparcie poprzez nabycie materiałów biurowych dla Liderów szkolnych w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Szczegółowy opis każdej z części zamówienia zawarto w załączniku nr 1.

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ).
2) Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane.
3) Określona przez Zamawiającego gwarancja będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbiorczego, który stanowi podstawę wystawienia faktury.
4) Zaoferowane materiały biurowe muszą być zgodne z wymogami określonymi w załączniku
nr 1 do SIWZ.
5) Materiały biurowe należy dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić fakt braku dogodnego dojazdu i braku windy pomocnych przy wnoszeniu materiałów wskazanego miejsca.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia.
7) Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia materiałów biurowych. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy.

Opis

Dostawa obejmuje m.in. papier (50 ryz), długopisy, cienkopisy, segregatory, koperty oraz inne.
Dostawa materiałów biurowych w ilości, zakresie i o specyfice jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków ZamówieniaDostawa obejmuje m.in. papier (25 ryz), tonery, segregatory, długopisy żelowe oraz inne.
Dostawa materiałów biurowych w ilości, zakresie i o specyfice jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Brzesku
Ulica ul. Głowackiego 51
Nr domu 51
Miejscowość Brzesko
Kod Pocztowy 32-800
Województwo małopolskie
Internet www.powiatbrzeski.pl
E-mail starosta.kbr@powiatypolskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Brzesku Wydział Edukacji (Ip., pok. 120) ul. Piastowska 2B 32-800 Brzesko
Data składania wniosków 11/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Brzesku Sekretariat (II p., pok. 213) ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)