Dostawa artykułów medycznych, odczynników i preparatów do mycia narzędzi dla Szpitala na okres 12 miesięcy

Data publikacji 2014-03-03
Data zakończenia 2014-03-14 10:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69810 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 395180006, 331413209, 336965005, 336316008, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów medycznych, odczynników i preparatów do mycia narzędzi dla Szpitala na okres 12 miesięcy - 10 pakietów

Opis

Materiały i akcesoria do zabiegów fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowy oraz
Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3,4.4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówieniaPółmaski filtrujące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyIgły sterican do biopsji cienkoigłowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyOdczynniki (eozyna, Schaffa, Mucykarmin, nadtlenek wodoru).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyOdczynniki i materiały zużywalne do aparatu Cobas b221.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyPreparat do mycia endoskopów Thermosepter.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyPreparat do mycia narzędzi Gigazyme.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyOkularki do fototerapii dla noworodków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyŁącznik pojedynczy, wkład jednorazowy do strzykawki automatycznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowyPłytki i worki stomijne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Ulica ul. Czerniakowska 231
Nr domu 231
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-416
Województwo mazowieckie
Tel 022 5841110
Fax 022 5841109
Internet www.szpital-orlowskiego.pl
Regon 00029088300000
E-mail zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa dopuszczające produkty do stosowania w Polsce /certyfikat CE /deklaracja zgodności /powiadomienie/ wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ulotki informacyjne oferowanych preparatów UWAGA - Dokumenty o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie mają charakteru dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i winny być załączane do oferty w celach informacyjnych. Dla pakietu 6,7 Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych występujących w oferowanych odczynnikach i preparatach dla zadania nr 4,5,6,7
Inne dokumenty Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 4 Zobowiązanie Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, i zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) w zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego; 2) W zakresie zmiany wielkości opakowania produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej, a co za tym idzie ceny, tak, aby zmiana nie prowadziła podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy; 3) w zakresie zmiany cen, w przypadku zmiany stawki VAT; 4) w zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 2, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy. 5) w zakresie zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem niniejszej umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni ona wszystkie wymogi zamawiającego w tym również cenę jednostkową; 6) w zakresie zakupu towaru o tych samych parametrach, tej samej lub niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta poprzez jej obniżenie lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o takiej samej lub niższej cenie; 7) w zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. 8) w zakresie zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia - danego pakietu - do wysokości wartości umowy określonej dla tego pakietu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-orlowskiego.pl
Adres uzyskania siwz ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa, pok. D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa, pok. D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)