Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW), dostarczenie niezbędnego oprogramowania i sprzętu, przygotowanie dokumentacji, instrukcji, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362).

Data publikacji 2014-03-03
Data zakończenia 2014-03-17 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW,
  • Serwery WWW,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70224 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008, 720000005, 722122245, 482240004, 488250007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW), dostarczenie niezbędnego oprogramowania i sprzętu, przygotowanie dokumentacji, instrukcji, szkolenie użytkowników oraz wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362).
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Opracowanie i wykonanie serwisu internetowego wraz z przeniesieniem praw autorskich / udzieleniem licencji. 2. Zaprojektowanie, utworzenie, dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnego oprogramowania dla utworzenia portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) 3. Wdrożenie e-repozytorium dokumentów i multimediów. 4. Stworzenie czasopisma naukowego (na podstawie dostarczanych przez Zamawiającego treści). 5. Zakup dwóch odpowiednich serwerów sieciowych dla portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) - oddzielny dla Repozytorium Plików w tym dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów. 6. Szkolenia. 7. Wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne 8. Gwarancja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany wyłonionym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Etap I: Opracowanie, wykonanie i wdrożenie całości portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) - 3 miesiące od dnia zawarcia umowy; Etap II: Szkolenia użytkowników do 1 miesiąca od momentu odebrania Etapu I.; Etap III:Wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne 12 miesięcy od odebrania etapu I.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
Nr domu 5
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-031
Województwo lubelskie
Tel 081 5375965
Fax 081 5375965
Internet www.umcs.pl
Regon 00000135300000
E-mail zampubl@umcs.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 16
Wadium Wykonawca zaproszony do udziału w postępowaniu przed terminem składania oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
Wiedza Spełnienie warunku zostanie uznane jeśli Wykonawca przedstawi wykaz minimum trzech serwisów internetowych* o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każdy, które zostały wykonane przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać nazwę każdego wykonanego serwisu internetowego oraz adres internetowy (strony głównej serwisu i wersji mobilnej, o ile serwis ją posiada), datę wykonania, wartość brutto, odbiorcę na rzecz którego wykonano usługę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie serwisów. *Serwis internetowy jest tutaj rozumiany jako grupa powiązanych ze sobą stron internetowych, pojedynczych dokumentów sieciowych
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającą następujące wymagania: Kierownik projektu: posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług polegających każda na wykonaniu i wdrożeniu portalu internetowego zawierającego integrację min. 3 narzędzi internetowych na stanowisku kierownika projektu, w tym co najmniej jeden portal internetowy posiadający procesy interakcji z użytkownikami w zakresie współdzielenia treści, komentowania treści. Programista: posiada co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku programisty przy tworzeniu i wdrożeniu co najmniej 2 portali internetowych. Specjalista ds. baz danych: posiada co najmniej 2 lata doświadczenie na stanowisku specjalista ds. baz danych lub zbieżnym, pracował przy tworzeniu i wdrożeniu co najmniej 2 portali internetowych.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Niepełnosprawne Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.
Kod trybu zamówienia DK
Liczba wyk 3
Wybor wyk Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 3, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu 3 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą łączną liczbę punktów w rankingu Wykonawców. 4. Ranking Wykonawców zostanie przeprowadzony w oparciu o wykaz stron/serwisów internetowych zgodnie z wzorem nr 8, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Zamawiający będzie przyznawał punkty za każdy wymieniony w wykazie aktywny, dostępny publicznie*, wykonany osobiście przez Wykonawcę strona/serwis internetowy i jeżeli serwis będzie posiadał wersję mobilną. Za każdą stronę/serwis internetowy wykonany przez Wykonawcę osobiście, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Następnie za każdą aktywną, dostępną publicznie stronę/serwis internetowy, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Dodatkowo, jeżeli serwis będzie posiadał wersję mobilną dodany zostanie 1 punkt. Za każdą wymienioną w wykazie stronę/serwis internetowy można otrzymać maksymalnie 3 punkty. *Aktywność i publiczna dostępność stron/serwisów internetowych wskazanych w wykazie usług są warunkiem poprawnego przeprowadzenia weryfikacji wymagań Zamawiającego dotyczących złożonej budowy serwisów internetowych i obecności wersji mobilnych. 5. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą łączną liczbę punktów o kolejności w rankingu Wykonawców decydować będzie liczba punktów przyznana za strony/serwisy internetowe ujęte w wykazie (wzór nr 8). 6. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą łączną liczbę punktów za wykonanie usług ujętych w wykazie wzór nr 8, wówczas o kolejności w rankingu Wykonawców zdecyduje łączna wartość brutto usług ujętych w wykazie wzór nr 8. Wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który zrealizował i wykazał w wykazie usługi na większą kwotę łączną.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany zostaną szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w przypadku: a) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany osób wskazanych w umowie; c) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. e) Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. f) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; g) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; h) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; i) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; j) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, np. serwery), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; k) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć; l) wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość jego zastąpienia jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie;
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Wsparcie techniczne i graficzno-programistyczne
Kryt 2p 20
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 10
Kryt 4 Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki
Kryt 4p 10
Adres uzyskania siwz SIWZ Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
Potrzeb Zamawiający, zgodnie z art. 60 c) ust. 1 ustawy Pzp, przedstawia na stronie www.przetargi.umcs.pl opis potrzeb i wymagań Zamawiającego, dotyczący realizacji zamówienia.
Wys nagrod Zamawiający nie przewiduje przyznawania nagród dla Wykonawców.
Data składania wniosków 17/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, Zespół Zamówień Publicznych, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, XII piętro, pok.1201.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Pisemny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt IV.4.4) Ogłoszenia w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca powinien umieścić wniosek w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie: Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362) oraz: nie otwierać przed dniem 12.03.2014 r. godz. 11:00. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Wniosek, oświadczenia i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Przykładowe wzory wniosku oraz oświadczeń znajdują się w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.przetargi.umcs.pl. 3.Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oświadczeń lub dokumentów przez inne podmioty o których mowa w art. 26 ust. 2b, kopie tych dokumentów poświadcza za zgodność z oryginałem Wykonawca lub ten podmiot. 4.W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udział w dialogu konkurencyjnym załączają do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców trakcie postępowania lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie pisemnej (oryginał) lub notarialnie poświadczonej kopii lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 7.Odnośnie wymagań dotyczących rodzaju, formy i języka, w jakich złożone powinny być dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, stosuje się przepisy Ustawy oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231). 8.Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie lub za pośrednictwem faksu. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w sprawach merytorycznych - Joanna Kuropatnicka - tel. (081) 537-53-79; w sprawach formalnych - Krzysztof Bartosik - tel. (081) 537-51-79. 9.Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia o zamówieniu. 10.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, Nr 113, poz. 907 ze zm.). 11. Wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i będą spełniali określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu warunki (w liczbie określonej w ogłoszeniu) zostaną zaproszeni do dialogu. Prowadzony dialog ma charakter poufny i może dotyczyć wszelkich aspektów zamówienia. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z dialogiem. Podczas każdego spotkania stron na bieżąco sporządzane będą protokoły. O zakończeniu dialogu Zamawiający niezwłocznie informuje uczestniczących w nim Wykonawców. Zamawiający może przed zaproszeniem do składania ofert dokonać zmiany wymagań będących przedmiotem dialogu. 12. Zamówienie w zakresie wykonania i wdrożenia portalu internetowego Wortal Otwartej Wiedzy (WOW) dla potrzeb projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (oznaczenie sprawy: DK/1/2014-POKL.4.1.1/362) współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu pt. Nowoczesny model zarządzania w UMCS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)