| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Lublin
|
| Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowość |
Lublin
|
| Kod Pocztowy |
20-109
|
| Województwo |
lubelskie
|
| Tel |
81 4663000
|
| Fax |
81 4663001
|
| Internet |
www.bip.lublin.eu
|
| Regon |
43101951400000
|
| E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
30/09/2014
|
| Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed uplywem terminu składania ofert, wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Zdolne |
Jako spełniajacy warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie osobą/ami, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej - podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. - t.j. Dz.U z 2010 r, nr 243, poz. 1623 ze zm)
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających
wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych,
udokumentowanych w dzienniku budowy;
c) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej
umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań.
d) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę, trwającego ponad dwa miesiące od daty złożenia poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia we właściwej instytucji,
e) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robot.
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad ppkt 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę;
- ad ppkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
lit. a) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
lit. c) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej
umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
lit. d) - o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły,
lit. e) - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów ponad 7 dni,
lit. f) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
| Adres uzyskania siwz |
Biuro zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, po dokonaniu wpłaty 10,00 złw kasie UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (10,00 zł + koszt przesyłki)
|
| Data składania wniosków |
18/03/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:30
|
| Miejsce |
Biuro zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1.Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa III: Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich w ramach realizacji Projektu: Przebudowa ul. Narutowicza wraz z ulicami przyległymi (etap I) oraz adaptacja budynku przy ul. Narutowicza 32a na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. T. Szeligowskiego w Lublinie.
2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Andrzej Małecki - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul.Okopowa 11/14, telefon 81 466 11 31.
2.2. W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 17.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|