Dostawa umundurowania służbowego i wyekwipowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 22/2014/PN/WM

Data publikacji 2014-03-04
Data zakończenia 2014-03-13 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Szelki,
  • Dodatki odzieżowe,
  • Paski,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma,
  • Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71184 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 358113005, 184433204, 190000006, 184250004, 183230009, 194350004, 184200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę umundurowania służbowego i wyekwipowania dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZ.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części.
Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych

Opis

Mundur służbowy oficerski wojsk lądowych ze spodniami do butów KRWP wz. 92 104A/MON Kpl. 46. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZMundur służbowy oficerski wojsk lotniczych ze spodniami do butów KRWP wz. 92
105A/MON Kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZUBIÓR WIECZOROWY OFICERSKI (MĘSKI) wzór WDTT - 131/MON Kpl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZ1. Mundur wyjściowy oficerski wojsk lądowych wz. 92 101/MON kpl. 18.
2. Mundur wyjściowy oficerski damski ze spódnicą wojsk lądowych wz. 92 136/MON kpl. 6.
3. Spodnie wyjściowe oficerskie damskie wojsk lądowych 140/MON szt. 3.
4. Mundur letni oficerski wojsk lądowych wz. 92 103A/MON kpl. 12.
5. Mundur letni oficerski damski ze spódnicą wojsk lądowych
wz. 92 136/MON kpl. 2.
6. Spodnie letnie oficerskie damskie wojsk lądowych 140/MON szt. 3.
7. Płaszcz sukienny oficerski wojsk lądowych 201A/MON szt. 7.
8. Płaszcz sukienny oficerski damski wojsk lądowych 201D/MON szt. 2.
9. Płaszcz letni oficerski damski wojsk lądowych 214D/MON szt. 3.
10. Kurtka wiatrówka wojsk lądowych 110/MON szt. 3.
11. Bluza olimpijka oficerska damska wojsk lądowych 116D/MON szt. 3.
12. Koszula oficerska damska koloru khaki 303D/MON szt. 3.
13. Koszula oficerska damska koloru białego 303D/MON szt. 3.
14. Koszulo-bluza oficerska damska
z długimi rękawami koloru khaki 310D/MON szt. 3.
15. Koszulo-bluza oficerska damska
z krótkimi rękawami koloru khaki 301D/MON szt. 6.
16. Koszulo-bluza oficerska damska
z krótkimi rękawami koloru białego 301D/MON szt. 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZ.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZCzapka rogatywka oficera starszego KRWP 406D/MON Szt. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZGetry (skórzane koloru białego) 903/MON para 200.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZPas oficerski koloru białego 955/MON szt. 80. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZPas oficerski koloru czarnego 956/MON Szt. 270. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZKoalicyjka koloru czarnego 956A/MON szt. 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZPas skórzany marynarski koloru białego 982/MON szt. 33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZ1. Szelki do spodni szt. 600.
2. Igielnik kpl. 2 000.
3. Sznurowadła płaskie para 1 500.
4. Sznurowadła okrągłe para 1 500.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz 1a) do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Ulica ul. Żwirki i Wigury 9/13
Nr domu 9/13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Województwo mazowieckie
Tel 22 684 75 81
Fax 22 684 75 77
Internet www.ozgst.wp.mil.pl
Regon 14626847100000
E-mail zamowieniaoz@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Wiedza ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Potencjał ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Zdolne ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Sytuacja ZAMAWIAJĄCY nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku WYKONAWCA składa oświadczenie zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W zakresie potwierdzenia okoliczności, o których mowa wyżej należy przedłożyć pisemne oświadczenie zawierające zobowiązanie wskazanych podmiotów do oddania WYKONAWCY do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. 1) WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2) W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez WYKONAWCÓW pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika (lidera konsorcjum), na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnieniu warunków dotyczących udziału w postępowaniu WYKONAWCY składają łącznie (załącznik Nr 3 do SIWZ), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp (załącznik Nr 5 do SIWZ) składa każdy uczestnik Konsorcjum. Każdy uczestnik Konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Oferta składana przez Spółki cywilne, ustawowo zdefiniowane w art. 860 oraz w art. 864 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.) jest traktowana, jako oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. [Sposób oceny spełniania warunków] Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu, o którym mowa w ust. 4. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie Umowy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony Umowy oraz być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości Przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. WYKONAWCY nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec ZAMAWIAJĄCEGO.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ozgst.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 511, pokój 9 w godzinach od 8.00 do 15.00
Data składania wniosków 13/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)