Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziałów ZUS w Bielsku-Białej, Rybniku, Zabrzu i Częstochowie.
Część nr 1 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej wraz z podległymi Inspektoratami.
1) Oddział ZUS w Bielsku - Białej, ul. Krasińskiego 34 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Budynek A, pomieszczenie UPS - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5,2 kW
Budynek B, pomieszczenie UPS - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5,2 kW
2) Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Pokój 121 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 4,0 kW
Pokój 215 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 2,5 kW każdy
Pokój 309 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 3,4 kW
3) Inspektorat ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Pokój 211 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 2,5 kW każdy
Pokój 213 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 4,0 kW
Pokój 309 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 2,5 kW
Pomieszczenie UPS - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min.5,2 kW
Urządzenia zostaną zamontowane we wskazanych powyżej lokalizacjach jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wg rysunków, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
Część nr 2 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Rybniku - Inspektorat w Wodzisławiu Śląskim.
1) Inspektorat ZUS w Wodzisławiu Śląskim, ul. Witosa 30 -klimatyzator ścienny o następujących parametrach :
Pomieszczenie kancelarii na parterze - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 4,7 kW
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
Część nr 3 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Zabrzu.
1) Oddział ZUS w Zabrzu, ul. 3 Maja 8 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Pokój nr 402 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 3,5 i min. 5,5 kW
Pokój nr 409 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 3,5 i 5,5 min. kW
Urządzenia zostaną zamontowane we wskazanych powyżej lokalizacjach jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wg rysunku, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ.
Część nr 4 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Częstochowie wraz z podległym Inspektoratem.
1) Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - klimatyzator ścienny o następujących parametrach :
Pomieszczenie nr A221, II piętro - Szafy dystrybucyjne - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5 kW
2) Inspektorat ZUS w Lublińcu, ul. Oleska 26 - klimatyzator ścienny o następujących parametrach :
Pomieszczenie Serwerowni, II piętro - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5 kW.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ.
OpisCzęść nr 1 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej wraz z podległymi Inspektoratami.
1) Oddział ZUS w Bielsku - Białej, ul. Krasińskiego 34 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Budynek A, pomieszczenie UPS - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5,2 kW
Budynek B, pomieszczenie UPS - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5,2 kW
2) Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Pokój 121 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 4,0 kW
Pokój 215 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 2,5 kW każdy
Pokój 309 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 3,4 kW
3) Inspektorat ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Pokój 211 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 2,5 kW każdy
Pokój 213 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 4,0 kW
Pokój 309 - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 2,5 kW
Pomieszczenie UPS - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min.5,2 kW
Urządzenia zostaną zamontowane we wskazanych powyżej lokalizacjach jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wg rysunków, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.Część nr 2 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Rybniku - Inspektorat w Wodzisławiu Śląskim.
1) Inspektorat ZUS w Wodzisławiu Śląskim, ul. Witosa 30 -klimatyzator ścienny o następujących parametrach :
Pomieszczenie kancelarii na parterze - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 4,7 kW
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.Część nr 3 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Zabrzu.
1) Oddział ZUS w Zabrzu, ul. 3 Maja 8 - klimatyzatory ścienne o następujących parametrach :
Pokój nr 402 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 3,5 i min. 5,5 kW
Pokój nr 409 - 2 klimatyzatory o mocy chłodniczej: min. 3,5 i 5,5 min. kW
Urządzenia zostaną zamontowane we wskazanych powyżej lokalizacjach jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wg rysunku, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ.Część nr 4 Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Oddziału ZUS w Częstochowie wraz z podległym Inspektoratem.
1) Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - klimatyzator ścienny o następujących parametrach :
Pomieszczenie nr A221, II piętro - Szafy dystrybucyjne - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5 kW
2) Inspektorat ZUS w Lublińcu, ul. Oleska 26 - klimatyzator ścienny o następujących parametrach :
Pomieszczenie Serwerowni, II piętro - 1 klimatyzator o mocy chłodniczej: min. 5 kW.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
|
Ulica |
ul. Krasińskiego 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Bielsko-Biała
|
Kod Pocztowy |
43-300
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
33 825 27 15
|
Fax |
33 825 27 16
|
Internet |
www.zus.pl
|
Regon |
00001775600000
|
E-mail |
Joanna.Szwej@zus.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.zus.pl
|
Rodzaj zamówienia |
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2014
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część nr 1 Bielsko-Biała - 1.597,56 zł.,
Część nr 2 Rybnik - 143,70 zł.,
Część nr 3 Zabrze - 609,76 zł.,
Część nr 4 Częstochowa - 414,63 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
-aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełnione warunki jeżeli Wykonawca wykaże, że:
-posiada wiedzę i doświadczenie, tj. jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 usługę, na każdą część zamówienia, na którą jest składana oferta (składając ofertę na wszystkie, 4 części zamówienia, Wykonawca wykazuje 4 usługi), polegające na dostawie i montażu klimatyzatorów ściennych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są:
- poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W miejsce poświadczeń wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakichże dokumenty mogą być składane)
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania ww. dowodów.
|
Potencjał |
- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
-karta oferty wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
-listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
-zobowiązanie podmiotu trzeciego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy;
-oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
-oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
-Karty techniczne urządzeń - załącznik nr 9 do SIWZ,
-formularze cenowe - załączniki 10 A,B,C,D
-zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu;
-w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
-w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany:
1.1.zmiana terminu końcowego. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu mogą być:
a.wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy działania wojenne,
1.2 zmiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie,
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności.
3.Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
4.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
6.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.Nie stanowi zmiany:
7.1 zmiana adresu do korespondencji,
7.2utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych,
7.3zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę,
7.4zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy.
8.Zmiana, o których mowa w pkt. 7 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie.
9.Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zus.pl
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 125.
|
Data składania wniosków |
13/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro I, pok. 125.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|