Usługę kolokacji infrastruktury sprzętowej Zamawiającego w Data Center, świadczenie usług serwisowych i administracyjnych, świadczenie obsługi administracyjno - technicznej sprzętu oraz oprogramowania zakupionego przez Zamawiającego w ramach Projektu Lubuski e-Urząd zlokalizowanego w Data Center oraz przeniesienie sprzętu i usług do nowej lokalizacji Data Center.

Data publikacji 2014-03-04
Data zakończenia 2014-03-12 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi przechowywania danych,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe,
  • Komputerowe usługi pokrewne,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72164 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725000000, 724000000, 702200000, 725141002, 725142003, 725143004, 723170000, 723180007, 724000004, 727200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kolokacji infrastruktury sprzętowej Zamawiającego w Data Center, świadczenie usług serwisowych i administracyjnych, świadczenie obsługi administracyjno - technicznej sprzętu oraz oprogramowania zakupionego przez Zamawiającego w ramach Projektu Lubuski e-Urząd zlokalizowanego w Data Center, oraz przeniesienie sprzętu i usług do nowej lokalizacji Data Center.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-057
Województwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E-mail przetargi@lubuskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dot. wadium zawarto w Rozdziale XVI SIWZ.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) usługę DATA CENTER (kolokacji urządzeń informatycznych) o wartości usługi min. 100.000 zł brutto w okresie kolejnych 12 m-cy świadczenia ww. usługi o dostępności tej usługi min 99,741% i b) min. 3 usługi polegające na zapewnieniu stałej opieki serwisowej, wsparcia technicznego, usług dot. administrowania Serwerowych Systemów Operacyjnych (SSO) o wartości każdej z usług min. 20.000 zł brutto w okresie kolejnych 12 m-cy świadczenia ww. usług.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują/ będą dysponować: a) co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne oraz wiedzę z zakresu konfiguracji i obsługi urządzeń sieciowych potwierdzoną certyfikatem producenta CISCO1), b) co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne, oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i wirtualizacji serwerów oraz macierzy dyskowych, c) co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne, znajomość serwerowych systemów operacyjnych (SSO), w szczególności Microsoft Windows 2008 Server lub nowszy, potwierdzoną certyfikatem przez producenta Microsoft2), 1) w ramach projektu Lubuski e-Urząd zostało zakupionych i skonfigurowanych 94 urządzeń CISCO typu firewall 2) w ramach projektu Lubuski e-Urząd zostały zakupione i wdrożone systemy Microsoft Windows 2008 Server Zamawiający dopuszcza łączenie kwalifikacji i uprawnień określonych w ppkt a, b, c, czyli np. jedna osoba może łączyć w sobie wymagania określone w ppkt a i c. Zamawiający wymaga, aby minimalna liczba osób zaangażowanych, skierowanych do realizacji zamówienia, które posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje wynosiła 3 osoby.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy - zał. Nr 12 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a. przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, b. zmiany warunków płatności, c. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie ust. 2.1. pkt. a i b - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny lub obiektywnych okoliczności wpływających na brak możliwości wykonania zamówienia w określonym czasie, których nie można było przewidzieć i na które strony umowy nie będą miały wpływu, - w zakresie ust. 2.1. pkt. b i c - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe. 3. Wykonawca wnioskując o zmianę umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lubuskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Data składania wniosków 12/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy Kancelaria Ogólna ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)