Przetarg nieograniczony PN/06ME/03/2014 o wartości poniżej 207 000 euro na dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Data publikacji 2014-03-05
Data zakończenia 2014-03-13 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47003 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301251208, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych zgodnie z formularzem Specyfikacja asortymentowo-cenowa (zał. nr 1). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ. Oferowane materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
Ulica ul. Wolska 37
Nr domu 37
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-201
Województwo mazowieckie
Tel 22 3355212, 214
Fax 22 33 55 375
Internet www.zakazny.pl
Regon 00029794500000
E-mail dzp@zakazny.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego - art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych z późn. zm.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze), czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. raport z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, wystawionych przez podmiot niezależny od producenta, wykonawcy i dystrybutora; Raporty muszą być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zamieści na raportach z testów wydajnościowych nr pozycji z formularza Specyfikacja asortymentowo-cenowa, której dotyczy udokumentowanie równoważności. Brak udokumentowania równoważności oferowanych produktów będzie skutkować odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego oraz że wszelkie uszkodzenia sprzętu, wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów eksploatacyjnych, będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta na koszt Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W razie wystąpienia istotnych zmian powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 1 miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych zmianach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu umowy (zwiększenie danej pozycji przy jednoczesnym zmniejszeniu innej pozycji) przy czym łączna wartość przedmiotu umowy po dokonanych przesunięciach nie może przekroczyć kwoty określonej w § 6 Wykonawca nie może wnosić z tego tytułu roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Do dokonania zmiany umowy w tym zakresie nie jest konieczne zawarcie aneksu w formie pisemnej. Zmiany w umowie mogą nastąpić w związku z wystąpieniem przejściowym braku produktu z przyczyn niezależnych od stron, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, przy zachowaniu cen nie wyższych niż dotychczasowe.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zakazny.pl
Adres uzyskania siwz www.zakazny.pl
Data składania wniosków 13/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie, ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)