Budowa lamp hybrydowych na terenie Gminy Kołaczyce

Data publikacji 2014-03-05
Data zakończenia 2014-03-19 10:00:00
Instytucja Gmina Kołaczyce
Miejscowość Kołaczyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73732 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453161109, 311213405, 317123319
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na
Budowie lamp hybrydowych na terenie Gminy Kołaczyce,
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31121340-5 Elektrownie wiatrowe
31712331-9 Fotoogniwa
2. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana oraz STWiOR stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
3. Zamawiający oprócz parametrów technicznych podanych w dokumentacji budowlanej oraz STWiOR wymaga zastosowania: napięcia systemowego 24VDC i dodatkowo w układzie sterowania każdej lampy hybrydowej działającego w trybie ciągłym automatycznego, mikroprocesorowego systemu wyrównywania wartości napięć na akumulatorach w tym układzie połączeń (różnica max.20mV).
4. Zakres inwestycji obejmuje budowę 100 lamp hybrydowych (zasilanych baterią fotowoltaiczną i turbiną wiatrową) przy drogach i placach gminnych we wszystkich miejscowościach gminy oraz zakup i montaż instalacji solarnej na ciepłą wodę użytkową w budynku Urzędu Miejskiego w Kołaczycach.
1) Oświetlenie hybrydowe:
Punkt oświetlenia hybrydowego (opis dla 1 stanowiska):
- wykonanie wykopu pod fundament prefabrykowany - 4,5 m3
- montaż fundamentu - 1,0 szt
- montaż i stawianie słupa stalowego - 1,0 szt
- montaż sterownika wraz z akumulatorami - 1,0 szt
- montaż konstrukcji wsporczych - 1,0 szt
- montaż ogniw fotowoltaicznych - 2,0 szt
- montaż turbiny wiatrowej - 1,0 szt
- montaż oprawy oświetleniowej wraz z wysięgnikiem - 1,0 szt
- podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów - 4,0 kpl
- montaż uziomów pionowych poziomych - 1 kpl
- inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - 1 kpl
Ilości lamp w poszczególnych miejscowościach: Kołaczyce -15, Nawsie Kołaczyckie -6, Krajowice - 2, Lublica - 11, Bieździedza - 13, Bieździadka - 23, Sowina - 17, Sieklówka - 13.
2) (1kpl.) Komputer przenośny z interfejsem Bluetooth i z zainstalowaną aplikacją (programem) do zdalnego programowania i serwisowania wszystkich lamp hybrydowych z interfejsem do obsługi w języku polskim lub angielskim.
W przypadku dostarczenia w/w aplikacji (programu) z interfejsem w języku angielskim Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia na własny koszt kursów nauki języka angielskiego technicznego dla wszystkich osób każdorazowo wskazywanych przez Zamawiającego do obsługi w/w aplikacji zarówno w chwili odbioru w/w zadania jak również przez cały okres udzielonej gwarancji i potwierdzenia egzaminem sprawdzającym należyte ukończenie kursu.
3) Instalacja solarna
Zakres robót to zakup i montaż instalacji solarnej obejmującej 2 kolektory próżniowe o łącznej powierzchni czynnej nie mniejszej niż 6,2 m2, wymiennik cwu, podgrzewacz biwalentny z dwoma wężownicami do podłączenia do kolektorów słonecznych i kotła grzewczego o pojemności 500 litrów.
Roboty montażowe i instalatorskie:
- montaż kolektorów słonecznych
- montaż zasobnika, biwalentnego podgrzewacza cwu
- podłączenie zasobnika solarnego cwu i kolektorów słonecznych
- wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z zasobnikiem
- montaż armatury
- montaż solarnej grupy pompowej
- wykonanie niezbędnej izolacji instalacji
- napełnienie instalacji solarnej czynnikiem solarnym
- montaż regulatora solarnego i czujników temperatury
- wykonanie próby ciśnienia instalacji
- programowanie regulatora
- uruchomienie instalacji
- wykonanie wewnętrznej instalacji c.w.u wraz z cyrkulacją
- izolacja przewodów c.w.u
- wykonanie podłączenia istniejącego kotła do górnej wężownicy podgrzewacza solarnego
- montaż potrzebnego osprzętu wraz z automatyką umożliwiającą prawidłowe działanie układu podgrzewu górnej wężownicy z kotła.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z odpowiednimi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanową załącznik nr 8 do SIWZ.
7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert.
8. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania,
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust.5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kołaczyce
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Kołaczyce
Kod Pocztowy 38-213
Województwo podkarpackie
Tel 13 4460258
Fax 13 4460258
Regon 37044032400000
E-mail proj.ue@kolaczyce.itl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 19/09/2014
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
Wiedza Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia tj.: -co najmniej dwie roboty budowlane polegające na dostawie i montażu lamp hybrydowych wraz z systemem zarządzania zasilanym z odnawialnych źródeł energii, zrealizowanych w lokalizacjach porównywalnych z położeniem geograficznym Polski, na kwotę min 2 000 000,00 zł brutto każda oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, -co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na dostawie i montażu instalacji solarnej z kolektorami próżniowymi na kwotę min 15 000,00 zł brutto oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Potencjał W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
Zdolne Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży: elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej, wpisane do właściwej izby inżynierów budownictwa. Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane
Sytuacja W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Certyfikaty wskazane w dokumentacji budowlanej i w STWiOR wraz z kartami katalogowymi zastosowanych urządzeń, Aktualny certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z PN EN ISO 9001 w zakresie: sprzedaży, produkcji, montażu i serwisu urządzeń elektrycznych zasilanych i produkujących energię odnawialną wydany przez niezależną, notyfikowaną jednostkę certyfikującą,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; 5) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.kolaczyce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, pok. 17
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pn. Zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Kołaczyce poprzez budowę ekonomicznego oświetlenia dróg i placów gminnych zasilanego energią wiatru i słońca
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)