Dostawa urządzeń medycznych - 3 pakiety

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble laboratoryjne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47443 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 391800007, 331681006, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę :
Pakiet nr 1 - fotel do dializ 1 szt.
Pakiet nr 2 - bronchofiberoskop optyczny ze zintegrowanym światłowodem - 1 szt.
Pakiet nr 3 - myjnia dezynfektor do basenów i kaczek - 1 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Ulica ul. Grunwaldzka 4
Nr domu 4
Miejscowość Kolbuszowa
Kod Pocztowy 36-100
Województwo podkarpackie
Tel 17 2271222
Fax 17 2271233
Internet www.szpital.kolbuszowa.pl
Regon 00030450400000
E-mail sekretariat@szpital.kolbuszowa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 580,00 zł. (słownie: dwa tys ,pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100) Wadium na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - 480,00 zł. Pakiet nr 2 - 1500,00 zl. Pakiet nr 3 - 600 zł. 9.2. Wadium wnosi się zgodnie z art. 45 uPzp przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BANK PEKAO SA I O/ Kolbuszowa nr konta 86124026271111000032536108 9.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 9.6 Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, na adres zamawiającego podany w punkcie 1 oraz w sposób opisany w punktach 14 niniejszej specyfikacji. 9.8 Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9.9 Wykonawców którzy nie wnieśli wadium zgodnie z art. 24 uPzp wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium - zgodnie z opisem w art. 46 uPzp. 9.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art.46.ust.4a. oraz jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca przystępując do przetargu musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;( załączyć ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Zdolne Wykonawca powinien posiadać zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania jego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, 2. WPIS do Rejestru Wyrobów Medycznych 3. Certyfikat ISO 13485:2003 potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych, 4. Materiały informacyjne wystawione przez Producenta urządzenia zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zawarte informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Potwierdzeniem zmiany umowy będą wystawiane i akceptowane faktury. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.kolbuszowa.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub www.szpital.kolbuszowa.pl
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego, Budynek Administracyjny , I piętro, pokój nr 6 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)