Dostawy chemii kuchennej

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 12:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Środki organiczne powierzchniowo czynne,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Produkty do zmywania naczyń

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47723 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398320003, 336316008, 398200006, 398130004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawy chemii kuchennej- dostawy sukcesywne przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Ulica ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111
Nr domu 111
Miejscowość Szczytno
Kod Pocztowy 12-100
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 6215281
Fax 89 6215354
Internet www.wspol.edu.pl
Regon 51033874400000
E-mail zzp@wspol.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skłania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, tj.: - zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie środków chemicznych i montażu centralnych systemów dozowania do maszyn myjących, przy czym wartość każdego zrealizowanego zamówienia nie może być mniejsza niż 60.000 złotych brutto, (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) oraz ma załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - wykonał i zamontował centralny system dozowania, tj. zamontował i obsługiwał co najmniej dwa centralne systemy dozowania do maszyn myjących tunelowych i myjni do garów gdzie są używane/zastosowane oferowane preparaty do poz. 1,2,3,4 - Formularza cenowego. Centralny system dozowania ma posiadać w swojej budowie minimum pompy dozujące, zawory odcinające dopływ chemii, wyświetlacz wskazujący poziom płynu w pojemnikach z chemią, sygnalizację alarmową w postaci świetlnej. Wykonawca ma załączyć dowody, czy ww. zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz ma dołączyć minimum cztery zdjęcia przedstawiające cały system dozowania (do każdego systemu).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) karty charakterystyki oferowanej chemii kuchennej (wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia) z określeniem ich cech fizykochemicznych, dozowania i zastosowania, wystawione przez producenta środka (w języku polskim). Ponadto należy załączyć karty materiału niebezpiecznego w przypadku gdy środek posiada. b) pozwolenie na obrót środkiem biobójczym poz. 3 oraz 5.; c) minimum cztery zdjęcia przedstawiające cały system dozowania (do każdego systemu).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) dokonania zmian ilościowych przedmiotu umowy przez Zamawiającego pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto złożonej oferty, oraz pod warunkiem występowania wskazanego towaru w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) w przypadku zaprzestania produkcji danego towaru, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zastępczego w takiej samej ilości, jakości oraz zbliżonej gramaturze podanej w przedmiocie umowy. Cena towaru zastępczego nie może być wyższa niż cena ofertowa, 3) w przypadku zmiany wielkości opakowania oferowanego produktu, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru w takiej samej ilości, jakości oraz zbliżonej gramaturze podanej w przedmiocie umowy. 4) urzędowej zmiany podatku VAT, przy czym Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia wartości umowy (ceny brutto) w związku ze wzrostem stawki VAT. 2.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
Adres uzyskania siwz Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, budynek nr 18, pok. nr 1
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, budynek nr 18, pok. nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)