Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 12:00:00
Instytucja Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48393 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331400003, 336925002, 331412208, 331410000, 331710009, 331411197, 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego
i Transportu Sanitarnego w Zamościu.

Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części, tj.:
Część nr 1 - Leki;
Część nr 2 - Wyroby medyczne jedno i wielorazowego użytku;
Część nr 3 - Akcesoria i materiały zużywalne do defibrylatorów Lifepak 12
i Lifepak 15;
Część nr 4 - Płyny infuzyjne;
Część nr 5 - Kaniule;
Część nr 6 - Elektrody EKG;
Część nr 7 - Rurki krtaniowe ze strzykawkami;
Część nr 8 - Gaziki i chusteczki do dezynfekcji skóry i rąk;
Część nr 9 - Pościel medyczna i artykuły jednorazowego użytku;
Część nr 10 - Łyżki światłowodowe do laryngoskopu typu Macintosh jednorazowego
użytku;

Opis

73 pozycje asortymentowe80 pozycji asortymentowych28 pozycji asortymentowych.12 pozycji asortymentowych6 pozycji asortymentowych.2 pozycje asortymentowe.5 pozycji asortymentowych.2 pozycje asortymentowe6 pozycji asortymentowych4 pozycje asortymentowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
Ulica ul. Starowiejska 23
Nr domu 23
Miejscowość Zamość
Kod Pocztowy 22-400
Województwo lubelskie
Tel 084 6384065
Fax 084 6271196
Internet www.pogotowie.zamosc.pl
Regon 00057738900000
E-mail pogotowiezamosc@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 20
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie załączonego do oferty zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie objętym zamówieniem.
Wiedza Na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga udokumentowania realizacji trzech dostaw o podobnym przedmiocie zamówienia o łącznej wartości dostaw co najmniej na poziomie odpowiadającym wartości oferowanego przedmiotu zamówienia - oddzielnie na każde zadanie - druk w załączeniu. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie dostawy, muszą być potwierdzone dokumentami, świadczącymi o ich należytym wykonaniu.
Potencjał Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44.
Zdolne Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44.
Sytuacja Na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. w związku z art. 44.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1)Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku; 2) Oferta cenowa, sporządzona dla każdej części zamówienia oddzielnie - druk w załączeniu; 3) Dane o Wykonawcy - druk w załączeniu; 4) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę ważnych w terminach, wymaganych prawem aktualnych dokumentów, dopuszczających oferowane (w zależności od części zamówienia): - produkty lecznicze do obrotu i stosowania na rynku polskim - zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst. jedn. Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271, z późn. zm.); - wyroby medyczne do obrotu i używania na rynku polskim- zgodnie z ustawą z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) tj. świadectwa rejestracji, stosowne atesty, zezwolenia, certyfikaty, oznakowanie CE; 5) Oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca złoży na oferowany przedmiot zamówienia odpowiednie dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania/używania na terenie Polski; 6) Oświadczenie o nieudostępnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oraz wykaz tych informacji - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 2) w przypadku zmiany cen urzędowych leków- dot. zad.1; 3) w przypadku obniżenia ceny na dany towar, będący przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, obniżenie ceny może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego, ani sporządzenia aneksu do umowy; 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem umowy, na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach, w cenie jednostkowej netto zaoferowanej w ofercie; 5) w przypadku zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) 6) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę wielkości opakowań dostarczanego przedmiotu zamówienia; zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) i nie może powodować wzrostu cen jednostkowych. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pogotowie.zamosc.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu, ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość, pokój 213.
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu, ul. Starowiejska 23, 22-400 Zamość pokój 211(sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)