ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74966 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503131003, 503132004, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
2. kod CPV: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014i 2015. Zamówienie obejmuje 35 n/w zadań:

Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Bieruń - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 3 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bielsko - Biała - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 4 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bytom - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 5 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Chorzów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 6 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Cieszyn - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 7 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Częstochowa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 8 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Gliwice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 9 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 10 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jastrzębie Zdrój - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 11 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jaworzno- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 12 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 13 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Kłobuck - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 14 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Lubliniec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 15 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Mikołów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 16 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Mysłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 17 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Myszków - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 18 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 19 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Pszczyna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 20 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Racibórz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 21 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Ruda Śląska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 22 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Rybnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 23 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 24 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Sosnowiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 25 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Świętochłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 26 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 28 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 27 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Tychy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 29 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 28 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 30 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 29 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Zabrze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 31 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 30 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Zawiercie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 32 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Żory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 33 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 32 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Żywiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 33 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KWP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 35 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 34 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-CBŚ Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 36 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 35 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-BSW Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 37 do SIWZ- formularz cenowy

4. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego winny być fabrycznie nowe, gatunku I i oryginalnie, fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).
5. Tonery wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym.
6. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie zamienników fabrycznie nowych pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakości wydruków).
7. Zamawiający wymaga 3 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 miesięcznej gwarancji na wymienione części.
8. Określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek, ich ilości i miejsca, w których się znajdują , wskazane są w załącznikach od nr 3 do nr 37 do SIWZ oraz lokalizacja dla zadań 33-35 w załącznikach nr 38 do 39 do SIWZ.
9. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale

Opis

1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
2. kod CPV: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014i 2015. Zamówienie obejmuje 35 n/w zadań:

Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Bieruń - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 3 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bielsko - Biała - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 4 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bytom - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 5 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Chorzów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 6 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Cieszyn - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 7 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Częstochowa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 8 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Gliwice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 9 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 10 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jastrzębie Zdrój - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 11 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jaworzno- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 12 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 13 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Kłobuck - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 14 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Lubliniec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 15 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Mikołów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 16 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Mysłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 17 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Myszków - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 18 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 19 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Pszczyna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 20 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Racibórz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 21 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Ruda Śląska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 22 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Rybnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 23 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 24 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Sosnowiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 25 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Świętochłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 26 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 28 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 27 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Tychy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 29 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 28 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 30 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 29 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Zabrze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 31 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 30 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Zawiercie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 32 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Żory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 33 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 32 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Żywiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 33 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KWP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 35 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 34 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-CBŚ Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 36 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 35 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-BSW Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 37 do SIWZ- formularz cenowy

4. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego winny być fabrycznie nowe, gatunku I i oryginalnie, fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).
5. Tonery wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym.
6. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie zamienników fabrycznie nowych pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakości wydruków).
7. Zamawiający wymaga 3 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 miesięcznej gwarancji na wymienione części.
8. Określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek, ich ilości i miejsca, w których się znajdują , wskazane są w załącznikach od nr 3 do nr 37 do SIWZ oraz lokalizacja dla zadań 33-35 w załącznikach nr 38 do 39 do SIWZ.
9. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
2. kod CPV: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014i 2015. Zamówienie obejmuje 35 n/w zadań:

Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Bieruń - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 3 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bielsko - Biała - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 4 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bytom - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 5 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Chorzów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 6 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Cieszyn - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 7 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Częstochowa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 8 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Gliwice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 9 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 10 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jastrzębie Zdrój - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 11 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jaworzno- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 12 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 13 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Kłobuck - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 14 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Lubliniec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 15 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Mikołów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 16 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Mysłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 17 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Myszków - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 18 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 19 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Pszczyna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 20 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Racibórz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 21 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Ruda Śląska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 22 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Rybnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 23 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 24 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Sosnowiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 25 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Świętochłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 26 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 28 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 27 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Tychy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 29 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 28 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 30 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 29 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Zabrze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 31 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 30 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Zawiercie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 32 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Żory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 33 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 32 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Żywiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 33 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KWP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 35 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 34 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-CBŚ Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 36 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 35 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-BSW Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 37 do SIWZ- formularz cenowy

4. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego winny być fabrycznie nowe, gatunku I i oryginalnie, fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).
5. Tonery wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym.
6. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie zamienników fabrycznie nowych pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakości wydruków).
7. Zamawiający wymaga 3 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 miesięcznej gwarancji na wymienione części.
8. Określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek, ich ilości i miejsca, w których się znajdują , wskazane są w załącznikach od nr 3 do nr 37 do SIWZ oraz lokalizacja dla zadań 33-35 w załącznikach nr 38 do 39 do SIWZ.
9. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale.1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
2. kod CPV: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014i 2015. Zamówienie obejmuje 35 n/w zadań:

Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Bieruń - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 3 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bielsko - Biała - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 4 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bytom - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 5 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Chorzów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 6 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Cieszyn - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 7 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Częstochowa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 8 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Gliwice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 9 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 10 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jastrzębie Zdrój - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 11 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jaworzno- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 12 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 13 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Kłobuck - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 14 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Lubliniec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 15 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Mikołów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 16 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Mysłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 17 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Myszków - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 18 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 19 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Pszczyna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 20 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Racibórz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 21 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Ruda Śląska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 22 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Rybnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 23 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 24 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Sosnowiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 25 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Świętochłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 26 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 28 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 27 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Tychy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 29 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 28 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 30 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 29 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Zabrze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 31 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 30 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Zawiercie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 32 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Żory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 33 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 32 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Żywiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 33 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KWP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 35 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 34 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-CBŚ Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 36 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 35 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-BSW Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 37 do SIWZ- formularz cenowy

4. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego winny być fabrycznie nowe, gatunku I i oryginalnie, fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).
5. Tonery wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym.
6. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie zamienników fabrycznie nowych pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakości wydruków).
7. Zamawiający wymaga 3 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 miesięcznej gwarancji na wymienione części.
8. Określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek, ich ilości i miejsca, w których się znajdują , wskazane są w załącznikach od nr 3 do nr 37 do SIWZ oraz lokalizacja dla zadań 33-35 w załącznikach nr 38 do 39 do SIWZ.
9. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
2. kod CPV: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014i 2015. Zamówienie obejmuje 35 n/w zadań:

Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Bieruń - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 3 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bielsko - Biała - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 4 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Bytom - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 5 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Chorzów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 6 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Cieszyn - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 7 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Częstochowa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 8 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Gliwice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 9 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górnicza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 10 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jastrzębie Zdrój - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 11 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Jaworzno- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 12 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 13 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Kłobuck - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 14 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Lubliniec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 15 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Mikołów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 16 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Mysłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 17 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Myszków - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 18 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 20 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 19 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Pszczyna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 20 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Racibórz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 21 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Ruda Śląska - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 23 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 22 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Rybnik - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 24 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 23 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 25 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 24 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Sosnowiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 25 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Świętochłowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 27 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 26 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 28 do SIWZ- formularz cenowy

Zadanie nr 27 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Tychy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 29 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 28 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 30 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 29 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Zabrze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 31 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 30 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Zawiercie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 32 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 31 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KMP Żory - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 33 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 32 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Żywiec - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 33 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KWP Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 35 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 34 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-CBŚ Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 36 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 35 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KGP-BSW Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 37 do SIWZ- formularz cenowy

4. Materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego winny być fabrycznie nowe, gatunku I i oryginalnie, fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).
5. Tonery wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym.
6. Zamawiający dopuszcza w przypadku tonerów do kserokopiarek zastosowanie zamienników fabrycznie nowych pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakości wydruków).
7. Zamawiający wymaga 3 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 miesięcznej gwarancji na wymienione części.
8. Określenie posiadanych przez Zamawiającego modeli kserokopiarek, materiały eksploatacyjne dla każdego modelu kserokopiarek, ich ilości i miejsca, w których się znajdują , wskazane są w załącznikach od nr 3 do nr 37 do SIWZ oraz lokalizacja dla zadań 33-35 w załącznikach nr 38 do 39 do SIWZ.
9. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-104-33/2014 Konserwacje, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014 i 2015
2. kod CPV: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, naprawy, wymiany materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez BSW, CBŚ KGP o/Katowice na rok 2014 i 2015 oraz KWP w Katowicach i KMP/KPP garnizonu śląskiego na rok 2014i 2015. Zamówienie obejmuje 35 n/w zadań:

Zadanie nr 1 - Konserwacja, naprawa, wymiana materiałów i części oraz zakup tonerów w kserokopiarkach użytkowanych przez KPP Będzin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy

Zadanie nr 2 - Konserwacja, naprawa, wymiana materi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Ulica ul. J. Lompy 19
Nr domu 19
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-038
Województwo śląskie
Tel 032 2002050
Fax 032 2002060
Internet http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Regon 27020829200000
E-mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 35
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy, że materiały eksploatacyjne do kopiarek dostarczane do Zamawiającego będą fabrycznie nowe, gatunku I i oryginalnie, fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne będą fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne), złożone na załączniku nr 1 - formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie 2. Oświadczenie Wykonawcy że tonery wraz z kasetą nie będą pochodziły z procesu regeneracji i nie będą wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym, złożone na załączniku nr 1 - formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie 3. W przypadku dostarczania zamienników tonerów do kserokopiarek oświadczenie Wykonawcy, że będą one fabrycznie nowe i będą posiadały parametry niegorsze od oryginalnych (wydajność, jakości wydruków), złożone na załączniku nr 1 - formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie 4. Oświadczenie Wykonawcy, że udzieli 3 - miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy sprzętu oraz 3 - miesięcznej gwarancji na wymienione części, złożone na załączniku nr 1 - formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale, złożone na załączniku nr 1 - formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia o wielkość tej stawki.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.slaska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)