Rewaloryzacja szaty roślinnej wraz z montażem elementów małej architektury na skwerze przy ul. Traugutta i Hetmańskiej oraz wykonanie obsadzeń przy ulicach Hetmańskiej, Czeremchowej i Niedziałkowskiego w Poznaniu

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 09:30:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble ogrodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75090 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 773100006, 391420009, 451112000, 452332527
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rewaloryzacji szaty roślinnej wraz z montażem elementów małej architektury na skwerze przy ul. Traugutta i Hetmańskiej oraz wykonaniu obsadzeń przy ulicach Hetmańskiej, Czeremchowej
i Niedziałkowskiego w Poznaniu.

Przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego słownika zamówień (CPV):
- 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
- 39142000-9 - meble ogrodowe,
- 45111200-0 - przygotowania terenu pod budowę; roboty ziemne,
- 45233252-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg.

Termin wykonania zamówienia:
- wykonanie rewaloryzacji skweru oraz obsadzenia drzewami na wszystkich obiektach do 30 kwietnia 2014 r.,
- pielęgnacja gwarancyjna zieleni oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji nasadzeń do 30 listopada 2014 r.

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 3 SIWZ DZ/UTZ/341/19/14

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Ulica ul. Wilczak 16
Nr domu 16
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-623
Województwo wielkopolskie
Tel 061 6477200
Fax 061 8201709
Internet www.zdm.poznan.pl
Regon 00016252400000
E-mail zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekroczy 25% wartości zamówienia
Czas D
Data zakończenia 30/11/2014
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza I. Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi zakładania terenów zieleni polegające na sadzeniu drzew i krzewów, zakładaniu trawników oraz montażu elementów małej architektury o wartości minimum 50.000 PLN netto, każda. W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej, wartość robót należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. Uwaga: Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ze względu na rodzaj zasobu - wiedza i doświadczenie - złożone przez Wykonawcę zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia musi jednoznacznie wskazywać na przyszły udział w realizacji zamówienia podmiotu udostępniającego zasoby w charakterze podwykonawcy.
Potencjał Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zdolne Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w przedmiotowym wykazie oraz załączenia dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie lub wykonywanie (główne usługi) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (opis zawarty w sekcji III.3.2 niniejszego ogłoszenia), co najmniej dwie usługi zakładania terenów zieleni polegające na sadzeniu drzew i krzewów, zakładaniu trawników oraz montażu elementów małej architektury o wartości minimum 50.000 PLN netto. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy - zmiana terminów realizacji umowy, b) udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego, wykonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy - zmiana terminów realizacji umowy, c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany - zmiana terminów realizacji umowy, d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - zmiana terminów realizacji umowy, e) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - zmiana terminów realizacji umowy, f) konieczności wykonania zamiennych prac w stosunku do przedmiotu umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części - zmiana przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, g) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych oraz ogrodniczych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych opisujących przedmiot zamówienia - zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku, i) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy - zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem zapisów art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zdm.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Wydział Organizacyjny Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)