Dostawa różnego oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75236 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 487610000, 486200000, 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa różnego oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego - z podziałem na 6 części:
1) Część nr 1: Dostawa Oprogramowania Microsoft Office 2013 Pro PL (typ licencji Edu MOLP);
2) Część nr 2: Dostawa Microsoft Windows 8 Pro upgrade (typ licencji Edu MOLP);
3) Część nr 3: Dostawa programu antywirusowego NOD 32;
4) Część nr 4: Dostawa programu ABBYY FineReader Pro Edukacyjny;
5) Część nr 5: Dostawa programu PREZI;
6) Część nr 6: a) Dostawa Programu Trados (SDL Trados Studio 2014 Professional dla uczelni) - 1 licencja oraz b) Przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia z Programu Trados dla 2 osób w siedzibie firmy szkolącej wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych dla 2 osób;

Dostawa w częściach nr 1 - 6 współfinansowana będzie ze środków Unii Europejskiej z projektu pn. Uniwersytety na rzecz pogranicza - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

7) Część nr 7: Dostawa AutoCAD LT2014 wraz z subskrypcją.

Opis

Dostawa Oprogramowania Microsoft Office 2013 Pro PL (typ licencji Edu MOLP)Dostawa Microsoft Windows 8 Pro upgrade (typ licencji Edu MOLP);Dostawa programu antywirusowego NOD 32Dostawa programu ABBYY FineReader Pro EdukacyjnyDostawa programu PREZICzęść nr 6:
a) Dostawa Programu Trados (SDL Trados Studio 2014 Professional dla uczelni) - 1 licencja oraz
b) Przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia z Programu Trados dla 2 osób w siedzibie firmy szkolącej wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych dla 2 osób;Dostawa AutoCAD LT2014 wraz z subskrypcją

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Opolski pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pok. nr 2
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Opolski pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pok. nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dostawa w częściach nr 1 - 6 współfinansowana będzie ze środków Unii Europejskiej z projektu pn. Uniwersytety na rzecz pogranicza - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)