ZAPROJEKTOWANIE I WYPOSAŻENIE W SPRZĘT POMIESZCZEŃ CZYTELNI I WYPOŻYCZALNI DLA DZIECI, WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH ORAZ WYPOSAŻENIE SALI WIELOFUNKCYJNEJ I POMIESZCZEŃ ZAPLECZA W NOWYM BUDYNKU PRZEMYSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY Ul. GRODZKIEJ 8

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-19 09:30:00
Instytucja Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78660 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wyposażenie w meble pomieszczeń bibliotecznych w nowej siedzibie Przemyskiej Biblioteki Publicznej w systemie ZAPROJEKTÓJ I WYKONAJ.

Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować ,wykonać i zamontować przedmiot
zamówienia (umowy) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu 1 wersję koncepcyjną projektu na wyposażenie w meble biblioteki, tj; regały biblioteczne, meble biurowe jak krzesła , stoliki i inne elementy wyposażenia, w tym proponowany rodzaj płyt meblowych i innych materiałów wraz z ofertą cenową zał. nr.3 do SIWZ. Dane dotyczące pomieszczeń w których mają być zamontowane meble zał.nr.2 do SIWZ mają charakter orientacyjny. Wszelkich pomiarów Wykonawca dokonuje sam we własnych zakresie. Zamawiający wymaga aby na oferowane meble wykonawca udzielił gwarancji jakości i montażu na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego
Ulica ul. J. Słowackiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Przemyśl
Kod Pocztowy 37-700
Województwo podkarpackie
Tel 0-16 678 39 60
Fax 0-16 678 62 91
Internet www.biblioteka.przemysl.pl
Regon 00282748000000
E-mail pbp@biblioteka.przemysl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wyposażenie w meble pomieszczeń bibliotecznych w nowej siedzibie Przemyskiej Biblioteki Publicznej w systemie ZAPROJEKTÓJ I WYKONAJ. Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować ,wykonać i zamontować przedmiot zamówienia (umowy) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu 1 wersję koncepcyjną projektu na wyposażenie w meble biblioteki, tj; regały biblioteczne, meble biurowe jak krzesła , stoliki i inne elementy wyposażenia, w tym proponowany rodzaj płyt meblowych i innych materiałów wraz z ofertą cenową zał. nr.3 do SIWZ. Dane dotyczące pomieszczeń w których mają być zamontowane meble zał.nr.2 do SIWZ mają charakter orientacyjny. Wszelkich pomiarów Wykonawca dokonuje sam we własnych zakresie. Zamawiający wymaga aby na oferowane meble wykonawca udzielił gwarancji jakości i montażu na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru.
Czas D
Data zakończenia 26/05/2014
Wadium . Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. Kwota wadium: 6000,00 PLN
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 za projekt koncepcyjny
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.biblioteka.przemysl.pl
Adres uzyskania siwz w Przemyskiej Bibliotece Publicznej, 37-700 Przemyśl, ul. J. Słowackiego 15, w sekretariacie - I p
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce w Przemyskiej Bibliotece Publicznej, 37-700 Przemyśl, ul. J. Słowackiego 15, w sekretariacie - I p
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wiedza Wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy o wartości minimum 100 000 ,00 PLN brutto, do obiektów publicznych w tym co najmniej jednej do biblioteki publicznej wraz z montażem
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)