Dostawa artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w ramach realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-19 09:45:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78770 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w ramach realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, których opis oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny, w tym również wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie artykuły papiernicze i biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery i tusze jakościowo równoważne - zamienniki, spełniające równoważne parametry, z wyjątkiem zastrzeżenia materiałów oryginalnych. Pod pojęciem równoważnych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. Materiały biurowe muszą być pakowane w oryginalne opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). 11) Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w kolumnie Nazwa artykułu w załączniku nr 1 wskazując typ produktu, określa jego parametry. Artykuły, których nie można było opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zostały uzupełnione o wskazanie produktu, które należy rozumieć jako wskazanie zespołu cech produktu (parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne). Dopuszcza się złożenie oferty na produkty posiadające właściwości i parametry równoważne lub nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia/zwiększenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak nie więcej niż o 20% wartości umowy (brutto). Zmiany te nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. Handlowa 6G
Nr domu 6G
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-399
Województwo podlaskie
Tel 85 8516187
Fax 85 6516187
Internet www.podlaska.ohp.pl
Regon 00103667800000
E-mail podlaska@ohp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia.
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia.
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum) o ile nie jest podpisana przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: - Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne) mające wpływ na realizację umowy; -Wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które maja wpływ na terminy realizacji zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.podlaska.ohp.pl
Adres uzyskania siwz Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Handlowa 6G, 15-399 Białystok
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Handlowa 6G, 15-399 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)