Dostawa 58 laptopów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem na potrzeby projektu POIG.08.03.00-02-130/13 pn: Internet szansą rozwoju Gminy Piława Górna działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, w ramach POIG 2007-2013.

Data publikacji 2014-03-11
Data zakończenia 2014-03-26 10:00:00
Instytucja Gmina Piława Górna
Miejscowość Piława Górna
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81640 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie 58 szt. urządzeń - komputerów przenośnych (laptopów) wraz z urządzeniami peryferyjnymi, oprogramowaniem, niezbędną dokumentacją umożliwiającą korzystanie z urządzeń.
2) Zapewnienie usług gwarancyjnych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
3) Certyfikaty i standardy potwierdzające m.in., że producent sprzętu będącego przedmiotem zamówienia stosuje systemy zapewniania jakości oparte na odpowiednich normach europejskich, deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego urządzenia, raport z testu wydajności - oferowane urządzenia powinny osiągać co najmniej 3000 punktów w teście wydajnościowym PassMark Performance, potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, oferowany sprzęt musi spełniać wymogi normy Energy Star na poziomie min. 5.0., potwierdzenie spełniania przez urządzenia wymagań z zakresu głośności pracy.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagane minimalne parametry techniczne urządzeń określono w Załączniku nr 3 do SIWZ.
5) Dostarczone oprogramowanie na podstawie odpowiednich licencji (jeśli są wymagane) musi pozwalać na nieodpłatne użyczenie go ostatecznym użytkownikom - Beneficjentom programu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Piława Górna
Ulica ul. Piastowska 29
Nr domu 29
Miejscowość Piława Górna
Kod Pocztowy 58-240
Województwo dolnośląskie
Tel 074 8324934
Fax 074 8371386
Internet www.pilawagorna.pl
Regon 00052715000000
E-mail przetargi@pilawagorna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy
Wiedza Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu i instalacji minimum 50 urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia (na 1 dostawę) wraz z instalacją oprogramowania i zapewnieniem usług gwarancyjnych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna również za dostawę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia dostawę zestawów komputerowych np. komputerów stacjonarnych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy
Potencjał Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy
Zdolne Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy
Sytuacja Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 500 000,00zł Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przedstawiający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ. Specyfikacja urządzeń oferowanych przez Wykonawcę (Specyfikacja techniczna) - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca załącza do oferty Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę(osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ 16. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tej części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku braku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca nie dołącza do oferty ww. załącznika
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 Ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, b) siły wyższej, 2) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana jest skutkiem uchybienia czy naruszenia umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca. 3) Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok. nr 19 II piętro
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok. nr 19 II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn: Internet szansą rozwoju Gminy Piława Górna współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach POIG 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość POIG.08.03.00-02-130/13 z dnia 30.10.2013r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)