Zakup usługi kompleksowej organizacji cyklu 18 jednodniowych infoseminariów w ramach projektu pn. Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza

Data publikacji 2014-03-11
Data zakończenia 2014-03-24 09:30:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81920 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 392941000, 551000001, 553000003, 554000004, 732000004, 793400009, 798000002, 799500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi kompleksowej organizacji cyklu 18 jednodniowych infoseminariów w ramach projektu pn. Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Mazowieckie
Ulica ul. Jagiellońska 26
Nr domu 26
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-719
Województwo mazowieckie
Tel 22 59 79 100
Fax 22 59 79 043
Internet www.mazovia.pl
Regon 01552891000000
E-mail anna.siennicka@mazovia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p.
Czas D
Data zakończenia 30/11/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (tj. zorganizował i przeprowadził) co najmniej 4 usługi, o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda, dla minimum 50 osób każda, obejmujące swoim zakresem: opracowanie merytorycznej koncepcji seminariów, konferencji, wynajem sali konferencyjnej, zapewnienie cateringu dla uczestników spotkania, zapewnienie materiałów konferencyjno - promocyjnych, obsługa organizacyjna, w tym przeprowadzenie rekrutacji uczestników, zapewnienie moderatora spotkania oraz ekspertów/wykładowców, zapewnienie obsługi spotkania (obsługa recepcji, obsługa techniczna)
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował zespołem osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki: a) Kierownik zespołu, posiadający następujące kwalifikacje: doświadczenie związane z zarządzaniem projektami i realizacją projektów konferencyjnych lub seminariów lub infoseminariów lub innych spotkań informacyjno - promocyjnych tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, był kierownikiem co najmniej 2 ukończonych projektów w zakresie realizacji konferencji lub seminariów lub infoseminariów lub innych spotkań informacyjno - promocyjnych, z których każdy przekraczał kwotę 30.000,00 zł brutto w obszarze innowacyjności, gospodarki, rozwoju społeczno - gospodarczego. b) Moderator, posiadający następujące kwalifikacje: - posiadający doświadczenie w zakresie prowadzenia dyskusji lub moderowaniu debaty na co najmniej 2 konferencjach lub seminariach lub infoseminariach lub innych spotkań informacyjno - promocyjnych dotyczących tematyki innowacyjności, konkurencyjności, promocji gospodarczej, współpracy środowisk gospodarczych, jst, naukowych i Instytucji Otoczenia Biznesu, o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każde; - jest autorem lub współautorem co najmniej 3 książek lub publikacji lub artykułów w czasopismach na temat innowacji, transferu wiedzy ze sfery nauki do sfery biznesu, polityki innowacji, gospodarki kreatywnej. c) Trzech wykładowców/ekspertów, którzy posiadają następujące kwalifikacje: każdy posiada doświadczenie wykładowcy/eksperta w przeprowadzeniu szkoleń, prelekcji z zakresu tematyki obszaru innowacyjności, programów i strategii gospodarczych opartych na wiedzy, w tym monitoringu i ewaluacji, dobrych praktyk z obszaru innowacji, prezentacji wyników badań w ramach projektów dotyczących innowacyjności, prezentacji dobrych praktyk w zakresie badań i wdrożeń innowacyjnych rozwiązań, transferu technologii, potencjału innowacyjnego regionu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek (wzorów) następujących przedmiotów: długopis metalowy, notes z pamięcią USB, teczka papierowa - konferencyjna, torba materiałowa, ekologiczna - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium walory jakościowe i estetyczne, dlatego też Zamawiający wymaga, aby próbki (wzory) opatrzone były opisem, zawierającym informacje na temat użytego materiału. Zamawiający wymaga aby dostarczane próbki zawierały przykładowy nadruk. Dopuszcza się dowolność napisów, jednakże należy użyć kolorystyki zgodnej z logotypami wymaganymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Zamawiający nie wymaga żeby to był logotyp wskazany w opisie przedmiotu zamówienia)
Inne dokumenty Jeśli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.2) i III.3.4) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający pod pojęciem przekazywania zasobu wiedzy przez podmiot trzeci rozumie przekazywanie tej wiedzy w postaci porad, konsultacji, ale przekazywanie zasobu doświadczenia jest pojęciem obejmującym umiejętności praktyczne poprzez osobisty udział w wykonywaniu usługi, zatem nie można nabyć doświadczenia w procesie konsultacji czy doradztwa. Odwołanie się przez Wykonawcę do zasobów doświadczenia podmiotu trzeciego musi mieć charakter rzeczywisty tzn. że dane zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia. Doświadczenie nie stanowi dobra, które może być przedmiotem samodzielnego obrotu. Nie jest więc możliwe udostępnienie doświadczenia bez jednoczesnego udostępnienia przedsiębiorstwa, z którym to doświadczenie jest związane. Dlatego też Wykonawca musi w sposób jednoznaczny określić zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi rozpoczęcie prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację umowy; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektów, w ramach których realizowana jest przedmiotowa umowa; 5) przerwy w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy; 6) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania prac przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy; 7) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac rozumianej jako procedura odbioru i zlecania prac; 8) nastąpi zwiększenie lub zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy; w takim przypadku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług; 9) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jego treścią i celem. 10) ograniczenia zakresu usługi w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części usługi w przypadku wstrzymania dofinansowania zamówienia ze środków unijnych z przyczyn niezależnych od zamawiającego lub niemożliwych do przewidzenia; 11) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 12) podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres usługi; 13) nastąpi zmiana harmonogramu projektu; 14) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia; 15) w przypadku uzasadnionej potrzeby zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę w ofercie do wykonania zamówienia wykonawca wyznaczy na jej miejsce inną osobę posiadającą doświadczenie i kwalifikacje nie niższe niż wymagane dla danej osoby
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 merytoryczna koncepcja infoseminariów
Kryt 2p 36
Kryt 3 walory jakościowe i estetyczne materiałów konferencyjno-promocyjnych
Kryt 3p 14
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.mazovia.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Jagiellońska 36, I piętro, pokój 111
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.6) ogłoszenia 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.2) i III.3.4) ogłoszenia. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 7. Do oferty należy dołączyć proponowaną merytoryczną koncepcję infoseminariów, zwierającą minimum programowe oraz dodatkowe tematy, obszary w oparciu o cel zamówienia i realizowany projekt. 8. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 8. Użyty w ogłoszeniu skrót p.z.p. oznacza ustawę prawo zamówień publicznych.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)