Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Gminie Nozdrzec - etap II

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-20 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy Nozdrzec
Miejscowość Nozdrzec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52351 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324180006, 324200003, 324240001, 482000000, 513000005, 302130005, 324121108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę, zainstalowanie i uruchomienie systemu sieci internetowej
2. Dostawę, zainstalowanie i uruchomienie w wybranych gospodarstwach domowych i jednostkach podległych zestawów komputerowych.
3. Przeprowadzenie szkolenia dla beneficjentów ostatecznych projektu
2. Przedmiot zamówienia - wymogi szczegółowe:
1. Dostawa i uruchomienie zestawów komputerowych w 70 gospodarstwach domowych oraz 50 zestawów komputerowych w 5 jednostkach podległych (bibliotece i Zespołach Szkół):
Biblioteka Publiczna w Nozdrzcu 63, 36-245 Nozdrzec; Zespół Szkół w Nozdrzcu, Nozdrzec 227A, 36-245 Nozdrzec; Zespół Szkół w Hłudnie, Hłudno 89, 36-245 Nozdrzec; Zespół Szkół w Wesołej, Wesoła 401, 36-233 Wesoła; Zespół Szkół w Warze , Wara 247, 36-245 Nozdrzec, wraz z zapewnieniem technicznego łącza do sieci Internet
Wykonawca doprowadzi i uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi adresami 70 beneficjentów ostatecznych zamieszkałych na terenie Gminy Nozdrzec - Załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz adresów beneficjentów ostatecznych projektu oraz w 5 jednostkach podległych
a. Wymagana technologia przesyłu:
- standard IEEE 802.11abgn
- lub ADSL 802.11abgn
- lub technologia GSM
b. W przypadku łącza bezprzewodowego urządzenia dostępowe muszą posiadać świadectwa homologacji do realizacji łącza. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane.
c. Zainstalowane łącze internetowe ma zapewnić dostęp do Internetu w całym domu lub mieszkaniu (np.;Wi-Fi), nie dotyczy technologii GSM.
d. Świadczenie usługi dostępu do Internetu przez okres minimum 12 miesięcy.
e. Łącza dostępu do sieci internet o transferze minimum:
- dla technologii standard IEEE 802.11abgn - 1 Mbit (Download) 0,5 Mbit (Upload)
- dla technologii ADSL 802.11abgn - 1 Mbit (Download) 0,128 Mbit (Upload).
- dla technologii GSM - 1 Mbit (Download) 0,128 Mbit (Upload).
f. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godzin na usunięcie wszelkich nieprawidłowości w działaniu wybudowanego systemu maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, wymiana głównych zespołów maks. Do 5 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia.
g. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu.
h. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce na terenie gminy. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku braku możliwości technicznych wykonania połączenia Zamawiający wskaże kolejną lokalizację z listy rezerwowej. Koszt przenosin wliczony jest w cenę zamówienia. W przypadku braku dostępności przedmiotu umowy wynagrodzenie miesięczne ulega obniżeniu za okres niedostępności do Internetu proporcjonalnie do czasu niedostępności. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty regulamin świadczenia usług w sieci Wykonawcy.
i. W trakcie świadczenia usługi dostępu do Internetu Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą usług serwisowych w zakresie usuwania awarii dotyczących dostępu do Internetu u Beneficjentów Ostatecznych.
j. Wykonawca z każdej czynności przy zakładaniu dostępu, serwisu lub przeglądu sporządza protokół z którego jeden egzemplarz przekazuje zamawiającemu.
Wykonawca zapewnia trwałość dostaw usług dostępu do Internetu przez okres 12 miesięcy liczonego od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca przez cały czas świadczenia usługi dokonuje okresowych, półrocznych przeglądów łącza.
2. przygotowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do uruchomienia stacji bazowych wraz z zapewnieniem technicznego łącza do sieci Internet oraz poniesieniem kosztów i opłat ich pozyskania.
3. przeprowadzenie szkolenia dla 70 beneficjentów ostatecznych w ilości 30 godz. dla każdego uczestnika w pięciu grupach po 14 osób.
Szkolenie w zakresie korzystania z komputera, możliwości wykorzystania Internetu, podstaw obsługi programów biurowych, poczty elektronicznej, zasad BHP w pracy z komputerem. Szkolenie ma zapewnić prawidłowe wykorzystanie sprzętu przekazanego beneficjentom.
Pracownie komputerowe do przeprowadzenia szkolenia udostępni Zamawiający na terenie gminy. Po przeprowadzonym szkoleniu Wykonawca wystawi pisemne zaświadczenie dla każdego uczestnika o ukończeniu szkolenia.
Beneficjent Projektu - Gmina Nozdrzec użycza nieodpłatnie beneficjentom ostatecznym wymienionym w załączniku nr 9 do SIWZ zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem w celach niekomercyjnych. Przekazanie sprzętu nastąpi na podstawie umowy użyczenia.
Dodatkowe informacje:
1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie określonych elementów przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np.,: opisy techniczne, karty techniczne, wyciągi z katalogu, foldery, itp.) Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności przedmiotów wskazanych w załącznikach do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Wykonawca, wraz z dostarczonym sprzętem, zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu zamówienia wymaganych certyfikatów polskich i unijnych - treść certyfikatów w języku polskim.
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem dostawy tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej oraz zadanie wszelkich pytań związanych z realizacja zamówienia.
5. Niniejsze zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
6. Wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie o udzieleniu (w przypadku wyboru jego oferty), minimum 24 -miesięcznej gwarancji dla całego dostarczonego sprzętu wraz z oprogramowaniem, drukarek i wykonywanych prac.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Nozdrzec
Ulica Nozdrzec 224
Nr domu 224
Miejscowość Nozdrzec
Kod Pocztowy 36-245
Województwo podkarpackie
Tel 013 4398020, 36, 40
Fax 013 4398170
Internet www.nozdrzec.pl
E-mail przetargi@nozdrzec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000 PLN. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r nr 116, poz730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r Nr96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dynów/Oddział Nozdrzec Nr 22 9093 1017 2004 0400 2310 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Nozdrzec pok. nr 1.(parter) 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający uzna warunek poniższy za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej: - jedno zamówienie, którego przedmiot zamówienia obejmował łącznie dostawę min. 70 zestawów komputerowych wraz z drukarkami, wraz z instalacją tych zestawów. - jedno zamówienie obejmujące usługi w zakresie przeprowadzenia szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera dla co najmniej 50 osób.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej: - jedną osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku informatyka, oraz odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzenia czynności technicznych związanych z montażem i instalacją sprzętu komputerowego określonego w przedmiocie zamówienia. - jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu obsługi komputera i dostępu do Internetu, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje należycie przeprowadzone szkolenie dla 50 osób w wyżej wskazanym zakresie w ilości co najmniej 60 godzin.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej: - jedną osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku informatyka, oraz odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzenia czynności technicznych związanych z montażem i instalacją sprzętu komputerowego określonego w przedmiocie zamówienia. - jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu obsługi komputera i dostępu do Internetu, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje należycie przeprowadzone szkolenie dla 50 osób w wyżej wskazanym zakresie w ilości co najmniej 60 godzin.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000 zł na jeden wypadek ubezpieczeniowy,Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.nozdrzec.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224 i na stronie internetowej Zamawiającego www.nozdrzec.pl
Data składania wniosków 20/03/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224 pok. nr 8 (I piętro Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe projekt współfinansowany przez unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka: Priorytet 8 Społeczeństwo Informacyjne - Zwiększenie Innowacyjności Gospodarki, Działanie 8,3 przeciwdziałanie Wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.
Czy unieważnienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Inne dokumenty nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)