Pieczywo świeże

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-31 12:00:00
Instytucja Zakład Karny w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82650 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158111007, 158114000, 158120003, 158115001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa świeżego na potrzeby Zakładu Karnego w Nysie. Lp, przedmiot zamówienia, jm, ilość

1.Chleb pszenno - żytni 400g( o zawartości mąki pszennej 70% i żytniej 30%), krojony, pakowany, zg. z PN, kg 106.000
2.Chleb pszenny 400g( o zawartości maki pszennej 100%), krojony, pakowany, zg. z PN, kg 7.300
3.Bułka słodka pszenna - 100g,zg. z PN, szt. 1.400
4.Pączek drożdżowy - 100g, zg. z PN, szt 700
5.Bułka tarta, zg. z PN, kg 350

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny w Nysie
Ulica ul. Kościuszki 4a
Nr domu 4a
Miejscowość Nysa
Kod Pocztowy 48-300
Województwo opolskie
Tel 077 4332471
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00032020700000
E-mail zk_nysa@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka sektora finansów publicznych
Rodzaj zam inny Jednostka sektora finansów publicznych
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/04/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2; s formuła spełnia nie spełnia
Wiedza Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2; s formuła spełnia nie spełnia
Potencjał Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2; s formuła spełnia nie spełnia
Zdolne Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2; s formuła spełnia nie spełnia
Sytuacja Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1 SIWZ będącego załącznikiem Nr 2; s formuła spełnia nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oprócz oświadczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. III.3.1 do III.3.5 i dokumentów określonych w pkt. III.4 wykonawca przedkłada: aktualne dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów lub innych dokumentów rejestrowych; wypełniony formularz ofertowy według danych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ; podpisany/parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązuje się do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu) których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia i oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zobowiązane są złożyć dokumenty wymienione w pkt III.4. Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia/ przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze(konsorcja, spółki cywilne). W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ i złożyć dokumenty wymienione wyżej w pkt. III.3, III.4, przy czym dokumenty wymienione w pkt. III.3.1 do III.3.5 składa co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy wykonawcy wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4 winny być złożone przez każdego wykonawcę - partnera z osobna. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W zakresie spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w pkt. III.4.1 tzn. wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy powinni wskazać wykonanie dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia i wielkości przedmiotu zamówienia o wartości brutto min. 165.000,00 zł - co najmniej w ciągu 1 roku lub proporcjonalnie mniej w przypadku krótszego okresu działalności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów na wniosek jednej ze stron złożony nie później niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian. Możliwość zmiany ceny wymienionej w § 1 pkt. 4 umowy może nastąpić, nie wcześniej jednak niż po 3 miesiącach licząc od dnia obowiązywania umowy, nie częściej niż raz na kwartał i nie więcej niż o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalonego przez Prezesa GUS za poprzedni kwartał oraz możliwość zmiany cen artykułów w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na skutek zmiany jej wysokości dokonanych ustawą o podatku od towarów i usług.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny 48 - 300 Nysa ul. Kościuszki 4a Dział Kwatermistrzowski
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekretariat lub Brama Główna Zakładu Karnego 48 - 300 Nysa ul. Kościuszki 4a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)