Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-20 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83680 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 483100004, 724000004, 503120005, 805331000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących etapów:
Etap 1 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją w gospodarstwach domowych na terenie powiatu skarżyskiego w lokalizacji określonej w załączniku nr 2 do siwz, w tym:
a) 50 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, które zostaną użyczone nieodpłatnie Beneficjentom Ostatecznym (gospodarstwom domowym wytypowanym do udziału w projekcie przez Zamawiającego) zamieszkałym na terenie powiatu skarżyskiego, składających się z komputera, monitora, klawiatury, myszki. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych,
b) 50 sztuk urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej.

Etap 2 - Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 100 osób - członków gospodarstw domowych, które otrzymają sprzęt komputerowy.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim.
Przedmiot zamówienia w zakresie przeprowadzenia szkoleń obejmuje w szczególności:
1. Organizację i przeprowadzenie szkoleń,
2. Zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej,
3. Zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń.

Etap 3 - uruchomienie dostępu do szerokopasmowego Internetu w gospodarstwach domowych, które otrzymają sprzęt komputerowy.
Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych (gospodarstw domowych) 50 szt. oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami.
Przedmiot zamówienia obejmuje: podłączenie, konfigurację oraz aktywację szerokopasmowego Internetu wraz z dostawą i instalacją niezbędnych urządzeń/zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 50 gospodarstw domowych.
Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu.
Dodatkowe niezbędne urządzenia / zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.

Etap 4 - koszt łącza internetowego w gospodarstwach domowych w okresie od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r.
Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
Dostępność usługi na poziomie 99%.
Parametry Internetu:
Klienci Indywidualni:
Transfer do komputera (down) dla Klientów indywidualnych- 1Mb/s,
Transfer od komputera (up) - 256 Kb/s.

Etap 5 - zapewnienie wsparcia technicznego i obsługi serwisowej zainstalowanych urządzeń w gospodarstwach domowych od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r.
Okres świadczenia usługi do dnia 30.09.2015r.
Wsparcie i usługi serwisowe polegać będą na:
- Diagnozowaniu usterek i awarii łącza internetowego oraz urządzeń na każde uzasadnione wezwanie użytkownika,
- Serwisowaniu łącza internetowego i urządzeń w miejscu instalacji na każde uzasadnione wezwanie użytkownika,
- Bezpośredni odbiór urządzeń z miejsca instalacji i przekazanie do serwisu w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki,
- Udzielaniu poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania łącza internetowego i sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe).

Wsparcie udzielane będzie poprzez:
- rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu,
- zdalne przejęcie sesji użytkownika i rozwiązanie problemu,
- w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych.

W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy, serwisowania i wymiany urządzeń / zestawów /oprogramowania będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu, na czas trwania umowy, nieprzerwanie minimum 5 zapasowych urządzeń, które wykorzystywane będą przez Zamawiającego dla zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu w przypadku awarii poszczególnych urządzeń zainstalowanych u Beneficjentów Ostatecznych.
Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia.
Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00.

Etap 6 - dostawa, instalacja i konfiguracja w jednostkach podległych powiatowi skarżyskiemu, określonych w załączniku nr 3 do siwz, następującego sprzętu komputerowego:
a) 30 komputerów przenośnych z oprogramowaniem,
b) osprzętu sieciowego LAN - 6 sztuk,
c) serwera z UPS,
d) innych urządzeń i elementów niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego w jednostkach podległych, tj. kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt oraz oprogramowanie zarządzające dla kontrolera sieci - 1 szt.

Etap 7 - zapewnienie wsparcia technicznego i obsługi serwisowej urządzeń w jednostkach podległych powiatowi w okresie od dnia zainstalowania komputerów do dnia 30.09.2015r.
Okres świadczenia usługi do dnia 30.09.2015r.
Wsparcie i usługi serwisowe polegać będą na:
- Diagnozowaniu usterek i awarii urządzeń na każde uzasadnione wezwanie użytkownika,
- Serwisowanie urządzeń w miejscu instalacji na każde uzasadnione wezwanie użytkownika,
- Bezpośredni odbiór urządzeń z miejsca instalacji i przekazanie do serwisu w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki,
- Udzielanie poradnictwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe).

Wsparcie udzielane będzie poprzez:
- rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu,
- zdalne przejecie sesji użytkownika i rozwiązanie problemu,
- w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych.

Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00.

2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu i podłączenia do sieci internetowej.
4. Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty. Dokumenty mają być w języku polskim.
5. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w formularzu cenowym.
6. Opakowanie oraz sprzęt komputerowy muszą posiadać numery seryjne, które zostaną przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej.
7. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem antywirusowym, tak aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja Zamawiającego. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej na każdym przedmiocie zakupionym w ramach niniejszego zamówienia zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na cały przedmiot zamówienia (okres liczony od daty odbioru końcowego bez wad oraz usterek).
10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz.

11. Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe
Ulica ul. Konarskiego 20
Nr domu 20
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Kod Pocztowy 26-110
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3953007
Internet http://www.skarzysko.powiat.pl/
Regon 29101887500000
E-mail starostwo@skarzysko.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank SA nr 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006 z dopiskiem: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie skarżyskim. 4. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonania dostaw (data spisania protokołu odbioru lub inny równoważny dokument).
Potencjał Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń informatycznych.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Dokumenty dotyczące zestawów komputerowych z monitorem, oprogramowaniem i urządzeniem odbiorczym dla gospodarstw domowych: a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 3 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Pamięć operacyjna: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 4 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Parametry pamięci masowej: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 5 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) Grafika: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 6 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, e) Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oprogramowania, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym - załączyć wydruk ze strony producenta oprogramowania, f) Oferowany sprzęt musi być produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu, g) Deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty, h) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie: Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, i) Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 - do oferty załączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov j) Usługi serwisowe muszą być świadczone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty, k) Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 19dB - załączyć raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską akredytowaną jednostkę, l) Monitor: Certyfikaty TCO 5.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241 lub równoważne - załączyć do oferty. 2) Dokumenty dotyczące komputerów przenośnych z oprogramowaniem dla jednostek podległych: a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 3 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Pamięć operacyjna RAM: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 4 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) Parametry pamięci masowej: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 5 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę d) Karta graficzna: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 6 w tabeli będzie dołączony do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e) Oferowany sprzęt musi być produkowany zgodnie z normą ISO9001 lub równoważną - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu, f) Oferowany sprzęt musi być produkowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną - załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu, g) Deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty, h) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, i) Certyfikat EnergyStar 5.2 - do oferty załączyć certyfikat albo wydruk ze strony www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org j) Usługi serwisowe muszą być świadczone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. 3) Dokumenty dotyczące serwera: a) Usługi serwisowe muszą być świadczone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. b) Procesor - do oferty należy załączyć wynik testu dla oferowanego modelu serwera.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiący załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem treści oferty. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: 1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 2) zmianę danych adresowych w przypadku ich zmiany, 3) zmianę osób wymienionych w § 14 umowy na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, 4) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadkach: 1) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 4.1 i 4.2 Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://powiat.skarzyski.lo.pl/
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna
Data składania wniosków 20/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko-Kamienna - Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)