1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013.
2.Cele projektu:
- oszacowanie obecnej skali migracji powrotnych (reemigracji) do województwa świętokrzyskiego;
- nakreślenie profilu społeczno-demograficznego świętokrzyskich reemigrantów;
- określenie potencjału ekonomicznego, kulturowego i społecznego powracających;
-diagnoza zachowań ekonomicznych i losów zawodowych tej grupy;
- poznanie struktury, kwalifikacji i potrzeb powracających;
-opracowanie zestawu narzędzi i wdrożenie strategii rozwiązywania problemów;
- określenie kierunków i rodzaju wpływu reemigracji na rozwój województwa świętokrzyskiego;
- sformułowanie rekomendacji służących wykorzystaniu potencjału powracających;
-zdefiniowanie sposobów lokalnego, regionalnego, narodowego i europejskiego planu wsparcia, oferowanego osobom powracającym;
-określenie polityki przyciągania i zachęcania do powrotu wykształconych migrantów;
- zgromadzenie i upowszechnianie historii reemigrantów, dla których powrót do kraju okazał się sukcesem, wskazanie elementów, które o tym zadecydowały.
3.Cel badania Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego stanowiącego przedmiot zamówienia będzie:
- wspieranie współpracy podmiotów regionalnych, w celu utrzymania i rozwijania działań pilotażowych i usług wypracowanych w ramach przedmiotowego projektu;
- przygotowanie długoterminowej strategii dalszych zadań i wytycznych wspierających migrację powrotną, w formie planu działań dla województwa świętokrzyskiego;
- przygotowanie zestawu dodatkowych narzędzi i procedur rekomendowanych do wdrożenia w regionie świętokrzyskim.
4.Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim ) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (w obu wersjach językowych) Regionalny Plan Działań dla województwa świętokrzyskiego, sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ.
6.Wykonawca musi zaoferować wykonanie usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ.
7.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
8.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz ofertowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
9.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami.
10.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest województwo świętokrzyskie.
11.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
12. Termin realizacji: 45 dni roboczych od daty podpisania umowy ( jednak nie później niż 30 czerwca 2014 roku.). Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
| Ulica |
al. IX Wieków Kielc 3
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowość |
Kielce
|
| Kod Pocztowy |
25-516
|
| Województwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
41 3421901, 3421677, 3421576
|
| Fax |
41 3445265, 3445723
|
| Internet |
www.sejmik.kielce.pl
|
| Regon |
29101900500000
|
| E-mail |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
30/06/2014
|
| Wadium |
Nie wymagane
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
nie dotyczy
|
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej jedną usługę, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto, której tematyka dotyczyła analizy sytuacji społeczno-ekonomicznej w danym regionie lub w danym kraju, w której zastosowano co najmniej 2 metody badawcze tj. analiza dokumentów ( desk resarch) i indywidualne wywiady pogłębione
UWAGA
W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą głównego wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;
UWAGA
1)Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1 A.1). SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień.
2)Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
3)Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dowody dotyczące tych podmiotów składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
|
| Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w
art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do
wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie
spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru
stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał
|
| Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół Specjalistów, składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż 2 (dwóch) Ekspertów o następujących kwalifikacjach:
-Kierownik/Koordynator badania - musi posiadać wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch badań ilościowych i/lub jakościowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym zespołem badawczym;
Eksperci - muszą posiadać wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch badań społecznych i/lub badań ewaluacyjnych w zakresie badań ilościowych i/lub jakościowych.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego przez zamawiającego w rozdziale V pkt 1 lit. A 2) SIWZ, wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
|
| Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą
spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg
wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1.Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
3.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy.
Zmiana, o której mowa wyżej dokonywana jest w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.sejmik.kielce.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
siedziba
Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2.
|
| Data składania wniosków |
24/03/2014
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
siedziba Zamawiającego al. IX
Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013 w ramach projektu Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów) Priorytet 1. Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|