DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OTWOCKU

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-31 10:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57665 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w ilości do 8.000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk o nominale 10 zł - każdy. Ilości podane w ust. 1 są wielkościami szacunkowymi. Bony towarowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w 2014 r. - w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r. sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Ze względu na szczególny charakter dostaw jakimi są dostawy bonów towarowych podane przez Zamawiającego ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista liczba dostawy bonów towarowych może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia dostawy bonów towarowych. Okoliczność ta nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Bony towarowe muszą być dostarczone w formie papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na bony towarowe w formie elektronicznych kart płatniczych. Bony towarowe będą mogły być realizowane w placówkach handlowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Otwocka, oferujących co najmniej następujące artykuły: pieczywo (chleb, bułki), produkty zbożowe (mąka, makaron, ryż, kasza), nabiał (mleko, masło, margaryna, śmietana, ser), przetwory mięsne (konserwy, pasztety, wędliny), mięso, warzywa i owoce oraz podstawowe środki czystości, higieny osobistej i chemii gospodarczej. Placówki handlowe, muszą być otwarte co najmniej w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 i w soboty w godzinach od 08:00 do 12:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że za placówki handlowe nie będzie uznawany kiosk lub stragan. Zamawiający wymaga aby bony towarowe mogły być realizowane co najmniej w trzech placówkach handlowych, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Otwocka. Bony towarowe są formą pomocy społecznej dla świadczeniobiorców Zamawiającego. Bony towarowe uprawniają okaziciela do nabywania towarów oferowanych w placówkach handlowych wskazanych przez Wykonawcę. Bony towarowe powinny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin jego ważności, kolejny numer identyfikacyjny, napis: - Bon upoważnia do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych z wyjątkiem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych - oraz doładowań do telefonów oraz miejsce na pieczątkę Zamawiającego, a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu. Wskazane jest również by na bonie towarowym został umieszczony wykaz placówek handlowych, w których można zrealizować bony towarowe. Termin dostawy przez Wykonawcę bonów towarowych do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 5 (pięć) dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia na dostawę wskazanej przez Zamawiającego ilości bonów towarowych. Bony towarowe muszą zachować ważność (umożliwiać dokonanie zakupów bezgotówkowych ) w okresie minimum 3 miesiące od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego - pełny okres ważności bonów towarowych musi być umieszczony na bonach towarowych przez Wykonawcę. Ceny oferowanych przez Wykonawcę towarów zakupionych na podstawie bonów towarowych nie mogą być wyższe niż ceny obowiązujące w placówce handlowej, w której realizowany jest bon towarowy. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie niższa niż wartość nominalna bonu towarowego, pozostała część nie będzie wydawana w gotówce. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie wyższa, niż wartość nominalna bonu towarowego, świadczeniobiorca zobowiązany będzie dokonać zapłaty brakującej kwoty ze środków własnych. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego należy do Wykonawcy i stanowi jego koszt. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są zapisy zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Sosnowa 4
Nr domu 4
Miejscowość Otwock
Kod Pocztowy 05-400
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 779 36 32, 779 36 92
Fax 0-22 779 36 32, 779 36 92
Internet www.opsotwock.pl
Regon 00215617200000
E-mail ops_otwock@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego, w rozumieniu art. 23 Pzp - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego. Pełnomocnictwo niniejsze winno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 2.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej, w szczególności w zakresie: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem zamówienia, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w zakresie dotyczącym ilości oraz zmiany miejsca usytuowania placówek handlowych, w których realizowane będą dostarczone bony towarowe. Zmiany w zakresie nazwy usług, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Ilość placówek handlowych
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz www.opsotwock.pl, www.bip.otowck.pl
Adres uzyskania siwz Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sosnowa 4 05-400 Otwock
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ośrodek Pomocy Społecznej - sekretariat ul. Sosnowa 4 05-400 Otwock
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace 2.6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)