Dostawa materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowego urządzenia minilab firmy Noritsu QSS-3703 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Data publikacji 2014-03-19
Data zakończenia 2014-04-01 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Wyroby biurowe,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58171 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229931008, 249312104, 249312207, 249300002, 195200007, 301928009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowego urządzenia minilab firmy Noritsu QSS-3703 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zaoferowane przez Wykonawcę asortymenty winny spełniać wszystkie parametry określone w poszczególnych pozycjach załącznika nr 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Ulica ul. Narutowicza 73
Nr domu 73
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-019
Województwo lubelskie
Tel 81 5354606
Fax 81 5354313
Internet www.lubelska.policja.gov.pl
Regon 43068905200000
E-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz: - wykaże się wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowych urządzeń typu minilab o wartości minimum 65 000,00 zł, (wartość ta winna wynikać z nie więcej niż 3 zawartych umów na w/w dostawy), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia;
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia;
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz winien zawierać wykazanie się wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowych urządzeń typu minilab o wartości minimum 65 000,00 zł, (wartość ta winna wynikać z nie więcej niż 3 zawartych umów na w/w dostawy), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku złożenia oferty równoważnej dla pozycji od 1 do 14 z załącznika Nr 1 w celu potwierdzenia, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty -do wszystkich równoważnych pozycji - sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski opcjonalnie: karty charakterystyki produktu lub certyfikaty jakościowe, oferty katalogowe, zdjęcia katalogowe wraz z opisem parametrów technicznych lub inne dokumenty/materiały, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, iż zaoferowany asortyment przez Wykonawcę (określony w kolumnach -Proponowany asortyment-) spełnia parametry wymagane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych ze złożeniem oferty równoważnej.
Inne dokumenty 1. Druk Oferta - załącznik nr A do SIWZ oraz Formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków musi udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostało przedstawione w załączniku do SIWZ -wzorze umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php
Adres strony internetowej siwz www.lubelska policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 17
Data składania wniosków 01/04/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 17
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)