Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
|
Ulica |
ul. Narutowicza 73
|
Nr domu |
73
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-019
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 5354606
|
Fax |
81 5354313
|
Internet |
www.lubelska.policja.gov.pl
|
Regon |
43068905200000
|
E-mail |
zamowienia@lu.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz:
- wykaże się wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu materiałów
i odczynników fotograficznych do cyfrowych urządzeń typu minilab o wartości minimum 65 000,00 zł, (wartość ta winna wynikać z nie więcej niż 3 zawartych umów na w/w dostawy), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie.
* Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są:
- poświadczenie,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia;
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia;
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz winien zawierać wykazanie się wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu materiałów i odczynników fotograficznych do cyfrowych urządzeń typu minilab o wartości minimum 65 000,00 zł, (wartość ta winna wynikać z nie więcej niż 3 zawartych umów na w/w dostawy), wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie.
* Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są:
- poświadczenie,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W przypadku złożenia oferty równoważnej dla pozycji od 1 do 14 z załącznika Nr 1 w celu potwierdzenia, iż zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty -do wszystkich równoważnych pozycji - sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski opcjonalnie: karty charakterystyki produktu lub certyfikaty jakościowe, oferty katalogowe, zdjęcia katalogowe wraz z opisem parametrów technicznych lub inne dokumenty/materiały, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, iż zaoferowany asortyment przez Wykonawcę (określony w kolumnach -Proponowany asortyment-) spełnia parametry wymagane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych ze złożeniem oferty równoważnej.
|
Inne dokumenty |
1. Druk Oferta - załącznik nr A do SIWZ oraz Formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków musi udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostało przedstawione w załączniku do SIWZ -wzorze umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php
|
Adres strony internetowej siwz |
www.lubelska policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 17
|
Data składania wniosków |
01/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 17
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|