Modernizacja zaplecza kuchennego Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie wraz z dostawą wyposażenia

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-04-08 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Sportowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie
Miejscowość Radlin
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60943 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451100001, 453000000, 453200006, 453300009, 453310006, 454000001, 454300000, 454530007, 454421008, 391000003, 397000009, 425000001, 422000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie modernizacji zaplecza kuchennego Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie oraz dostawa wyposażenia kuchennego.
2) Zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji zaplecza kuchennego Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie wraz z robotami towarzyszącymi oraz dostawą wyposażenia, mającą na celu dostosowanie zaplecza do obowiązujących przepisów sanitarno-higienicznych i BHP, który to zakres robót i dostaw obejmuje w szczególności :
a) branża ogólnobudowlana:
przebudowa zaplecza socjalnego dla personelu kuchni
przebudowa pomieszczenia magazynu warzyw
przebudowa kuchni z wydzieleniem poszczególnych stanowisk technologicznych do obróbki żywności,
przebudowę zmywalni i wydawalni z rozwiązaniem wentylacji
montaż separatora tłuszczu i podłączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej
wewnętrzne roboty wykończeniowe
wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki
wykonanie dodatkowego wejścia ewakuacyjnego ppoż
b) branża instalacyjna
wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody
wykonanie kanalizacji technologicznej z kuchni z podczyszczeniem ścieków tłustych w separatorze tłuszczu i odprowadzeniem do kanalizacji sanitarnej
doprowadzenie ciepła do projektowanej centrali wentylacyjnej-nawiewnej z zabudowaniem układu regulacyjnego podmieszania
montaż dodatkowego grzejnika w pomieszczeniu intendentki
wymiana wewnętrznej instalacji gazowej w przebudowywanym zapleczu
wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej, zrównoważonej
przeprowadzenie niezbędnych prób i pomiarów
c) branża elektryczna - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zaplecza kuchennego od istniejących tablic rozdzielczych wraz z zamontowaniem osprzętu, a w szczególności :
wykonanie wewnętrznej linii zasilającej
dobudowy aparatury w istniejących tablicach rozdzielczych kuchni i wymiennikowni
wykonanie instalacji odbiorczej pomieszczeń zaplecza kuchennego
wykonanie ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym
wykonanie instalacji ochrony przeciw przepięciowej
zapewnienie ochrony odgromowej wentylatora dachowego
wykonanie połączeń wyrównawczych
przeprowadzenie niezbędnych prób i pomiarów
d) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w zakresie prowadzonych robót zewnętrznych
e) dostawa niezbędnego wyposażenia kuchni (zgodnie z parametrami określonymi w zał. Nr 8 do SIWZ):
szafa mroźnicza - 1 szt
szafa chłodnicza - 1 szt
kuchnia grzewcza gazowa z piekarnikiem - 1 szt
zmywarka gastronomiczna, z funkcją wyparzania - 1 szt
obieraczka do ziemniaków z osadnikiem obierzyn - 1 szt
szafa magazynowa, przelotowa - 1 szt
stoły ze stali nierdzewnej - 9 szt
stół ze zlewem - 1 szt
regały magazynowe - 4 szt
regał ociekowy - 1 szt
regał podręczny na żywność - 1 szt
brodzik gastronomiczny - 1 szt
3) Szczegółowy zakres robót i dostaw określają :
a) Projekt budowlany przebudowy (modernizacji) pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół Sportowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie - w branżach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, stanowiące załącznik do SIWZ
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ
c) przedmiar robót i wykaz dostarczanego wyposażenia kuchni, stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ lub kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie tego przedmiaru
4) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje:
a) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ ,
b) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego wejścia do szkoły
c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót,
d) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy,
e) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis,
g) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Sportowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie
Ulica ul. Rogozina 55
Nr domu 55
Miejscowość Radlin
Kod Pocztowy 44-310
Województwo śląskie
Tel 032 4558330
Fax 032 4558330
Regon 27659202100000
E-mail mzopo@radlin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/08/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu (remoncie, modernizacji) obiektu gdzie występowały roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne, o wartości łącznej nie mniejszej niż 500 tys. zł - potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy) wraz z dokumentami że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ),
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - potwierdzone wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do SIWZ
Sytuacja Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. złotych - potwierdzone opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy i roboty warunków określonych przez Zamawiającego (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ)
Inne dokumenty 1) Wyceniony przedmiar robót (według wzoru - zał. Nr 8 do SIWZ) lub kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Warunki zmiany umowy: 1) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy - może nastąpić w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego - zmiana taka nie wymaga podpisania aneksu do umowy, 2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia - może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych wad lub braków w dokumentacji projektowej i konieczności ich usunięcia, b) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z art.67 ustawy, c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) działania sił wyższych 3) Zmiany w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia - mogą nastąpić w przypadku: a) zmian przepisów w zakresie wymogów certyfikacji, świadectw i dopuszczeń, b) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia. 4) Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami żądanymi przez Zamawiającego. 2. Wprowadzenie powyższych zmian umowy jest możliwe po spełnieniu następujących warunków: 1) zgodnego oświadczenia stron umowy, 2) zachowania formy pisemnej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.um.radlin.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401).
Data składania wniosków 08/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 401).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)