Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i czystościowych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku

Data publikacji 2014-03-21
Data zakończenia 2014-03-31 10:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61199 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251105, 301970006, 337119006, 392243001, 337600005, 301976442, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i czystościowych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ

Opis

68 pozycji w różnych ilościach9 pozycji w różnych ilościach7 pozycji w różnych ilościach5 pozycji w różnych ilościach5 pozycji w różnych ilościach19 pozycji w różnych ilościach8 pozycji w różnych ilościach17 pozycji w różnych ilościach7 pozycji w różnych ilościach7 pozycji w różnych ilościach9 pozycji w różnych ilościach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Ulica ul. Batorego 44
Nr domu 44
Miejscowość Otwock
Kod Pocztowy 05-400
Województwo mazowieckie
Tel 22 778 26 00, 22 778 26 25
Fax 22 778 26 26, 22 778 26 02
Internet www.szpital-otwock.med.pl
Regon 14637864000000
E-mail zp@szpital-otwock.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.szpital-otwock.med.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, odstępuje od żądania wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjał Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Formularz ofertowy sporządzony według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w Rozdziale IV SIWZ; 3) Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Zaakceptowany wzór umowy; 5) Oświadczenie dot. oferty równoważnej - załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy zadania nr 7 i 8.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach: a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy; b) zmiany cen urzędowych produktów; c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 4 w terminie na jaki zawarta została umowa - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem, iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy; d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym; e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym; f) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; g) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; h) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; i) przesunięć ilościowo-asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; j) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; k) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę; l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-otwock.med.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Batorego 44 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 31/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Batorego 44 05-400 Otwock Kancelaria/Sekretariat Prezesa Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)