DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK

Data publikacji 2014-03-24
Data zakończenia 2014-04-02 10:00:00
Instytucja NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98668 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie.
2. Przedmiotem zamówienia podzielony został na części stanowiące załącznik Nr 1A (opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy) do SIWZ w których przedstawiono prognozowane zużycie artykułów biurowych - liczba części 2;
CZĘŚĆ Nr 1- Tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek
CZĘŚĆ Nr 2- Wyroby biurowe
3. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia telefonicznie z potwierdzeniem przy pomocy faksu lub faksem zgodnie z ustaleniami, dostarczane będą do magazynu gospodarczego przy ul. Cichej 1 w Dzierżoniowie
w godz. 8 00 - 14 00
4. Zamówienia pilne będą realizowane do 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie
z potwierdzeniem przy pomocy faksu lub faksem zgodnie z ustaleniami, dostarczane będą do magazynu gospodarczego przy ul. Cichej 1 w Dzierżoniowie w godz. 8 00 - 14 00, bądź w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
7. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt Wykonawcy, w oparciu o zamówienia ilościowo- asortymentowe składane przez Zamawiającego.
8. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu gospodarczego dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
9. Przy każdej dostawie Wykonawca załączy; opis asortymentu w języku polskim przynajmniej po jednym egzemplarzu do opakowania zbiorczego, ilości, serie i termin ważności.
10. Okres ważności w dniu dostawy nie może być krótszy niż 6 miesięcy.
11. Zamawiający informuje, że deklarowane ilości mogą ulec zmianie, oraz zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy wyszczególnionymi pozycjami, bez konieczności zmiany warunków umowy. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że w stosunku do Zamawiającego nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
12. Wykonawca zobowiĄzny jest na koszt własny i staraniem własnym do odbioru zużytych tonerów i pojemników, potwierdzenia pisemnie faktu ich odbioru, oraz do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska i dalszego postępowania ze zużytymi tonerami

OPIS - Dodatkowe informacje dla Wykonawcy do zastosowania w trakcie przygotowania oferty
13. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia to towar powszechnie dostępny a ich wskazanie ma na celu określenie potrzeb Zamawiającego oraz oczekiwanego standardu parametrów fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych zamawianych produktów. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą wysokiej jakości, oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
14. Materiały eksploatacyjne powinny posiadać oryginale opakowanie producenta; na opakowaniu powinna znajdować się informacja, do jakiego typu urządzenia jest przeznaczony produkt, logo/nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Zamawiający dopuszcza tylko materiały fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2013 i 2014 roku) wolne od wad fizycznych lub prawnych;
a. pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
b. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny, który spełni wszystkie wymagane normy i standardy jakościowe o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich jak: temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia lub-oraz produktu wskazanego.
c. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym.
d. Stosowanie zaproponowanego produktu nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu.
e. Produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony.
f. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
g. Wszystkie produkty objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty lub certyfikaty, potwierdzające ich zgodność z obowiązującym prawem i dopuszczające je do użytku.
h. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faxem).
i. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy,
j. w razie stwierdzenia wad produktu Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę.
k. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem, e - mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą, w tym z kosztem wydania negatywnej opinii na temat dostarczonego przez Wykonawcę produktu, o której mowa powyżej ponosi Wykonawca.
l. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia.

Opis

Ilość pozycji 46Ilość pozycji 69

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
Ulica ul. Cicha 1
Nr domu 1
Miejscowość Dzierżoniów
Kod Pocztowy 58-200
Województwo dolnośląskie
Tel 74 8344168
Fax 74 8344179
Internet www.szpital.dzierzoniow.pl
Regon 02068096000000
E-mail zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO
Rodzaj zam inny SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; CZĘŚĆ Nr 1 - 500,00 zł. CZĘŚĆ Nr 2 - 600,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.
Wiedza Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.
Potencjał Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.
Zdolne Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca winien złożyć oświadczenie (na załączniku Nr 3 do SIWZ), Ocena wg zasady spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 6. Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik Nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem Nr 1 A (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę. 7. Pełnomocnictwo, (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: -W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, -W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 8. Projekt Umowy załącznik Nr 2 do SIWZ, podpisany przez wykonawcę ( parafowana każda strona). 9. Potwierdzenie wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.dzierzoniow.pl
Adres uzyskania siwz NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Zamówienia Publiczne
Data składania wniosków 02/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Sekretariat Spółki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a. w przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie, b. w przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. c. W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. 2. Strony dopuszczają również zmiany umowy po obustronnym podpisaniu aneksu w zakresie: a. numeru katalogowego produktu, b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c. w liczbie opakowań, d. dotyczącej przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e. powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, f. terminu umowy. W sytuacji, gdy umowa nie została zrealizowana jeszcze w pełnym zakresie, a termin realizacji minął dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy, aż do czasu zrealizowania umowy w pełnym zakresie. 3. W przypadku zaprzestania w okresie obowiązywania umowy produkcji produktu dostarczanego zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik do niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę produktu oferowanego na produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się produkty opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny. Do Wykonawcy należy obowiązek udowodnienia równoważności produktu. Zmiana dostarczanego produktu wymaga uprzedniej zgody zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania w okresie trwania umowy zmian ilościowych w asortymencie znajdującym się w poszczególnych pozycjach CZĘŚCI (oferty Wykonawcy będącej załącznikiem do umowy) wynikających z potrzeb zamawiającego bez zmiany umowy. Zmiany dotyczące wymiany asortymentowej mieścić się jednak muszą w granicach ogólnej wartości umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)