Budowa ulicy Podlesie w miejscowości Nowiny

Data publikacji 2014-08-01
Data zakończenia 2014-08-18 10:45:00
Instytucja Burmistrz Gminy Kozienice
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Linie energetyczne,
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257150 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452330008, 451112000, 452472703, 453224518, 452321508, 452324109, 452200005, 452332008, 452316001, 452314009, 453151009, 453143107, 315272008, 452322107, 313211003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy Podlesie w m. Nowiny w szczególności obejmuje:
1)Budowę ulicy Podlesie o nawierzchni bitumicznej o długości 1+202,75 km i szerokości jezdni 5m,
2)Budowę zjazdów i chodnika,
3)Remont chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej,
4)Włączenie do drogi wojewódzkiej nr 737,
5)Budowę i przebudowę rowów przydrożnych wraz z wlotami i wylotami do przepustów oraz budowę urządzeń wodnych: dwu zbiorników retencyjno - rozsączających,,
6)Rozbudowę i przebudowę oświetlenia ulicznego,
7)Przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz teletechnicznej,
8)Wycinka kolidującej zieleni i drzew,
9)Wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu,
10)Roboty towarzyszące /zabezpieczenia istn. sieci regulacja urządzeń infrastruktury technicznej,
Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne:
1)droga jednojezdniowa, dwukierunkowa,
2)klasa drogi D,
3)przekrój poprzeczny - uliczny,
4)szerokość jezdni - 5,00m,
5) szerokość chodnika - 2,0m,
6)Kategoria ruchu KR1, skrzyżowanie z drogą wojewódzką KR4,
7)Odwodnienie poprzez projektowane rowy przydrożne oraz zbiorniki retencyjno rozsączające
8)Oświetlenie poprzez projektowane oświetlenie,
9)Pozostałe szczegółowe parametry zgodne z dokumentami określonymi w pkt. 6. 2 SIWZ,
Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stwior) oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Gminy Kozienice
Ulica ul. Parkowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Kozienice
Kod Pocztowy 26-900
Województwo mazowieckie
Tel 048 6117100
Fax 048 6142048
Internet www.kozienice.pl
Regon 00052374900000
E-mail igor.czerwinski@kozienice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 30/04/2016
Wadium Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem którego była budowa drogi lub ulicy o powierzchni minimum 5000 m2 o nawierzchni bitumicznej i załączy dokumenty określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek musi być spełniony w ramach jednej inwestycji.
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących w kraju, z którego pochodzi dana osoba
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1, jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 i lub 8.1.1.3 powołuje się na potencjał innych podmiotów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: 1.1.Niesprzyjających warunków pogodowych. 1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy. 1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót. 1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, 1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.8.Zawieszenia wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy, 1.9.Wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a są one niezależne od stron, 1.10.Ograniczenia lub czasowego wstrzymania finansowania przedmiotu umowy. 21.1.2. W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy materiały nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu: zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa budowlanego; w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały bądź inną technologię o lepszych parametrach technicznych wynikającą z dostępności danych produktów na rynku ,,gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, przy czym wykonanie robót zamiennych nie może skutkować zwiększeniem wartości wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy, określonej w § 3 ust.1 umowy. 21.1.3. Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. 21.1.4. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 21.1.5. W przypadku aktualizacji danych Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych, 21.1.6. Gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 21.1.7. Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres, termin. 21.1.8. Gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym wykonawca powierzył lub planuje powierzyć wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 21.1.9. Gdy zajdzie konieczność zmiany osób sprawujących funkcję kierowników nad prawidłową realizacją robót wynikających z umowy. 21.1.10. W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zadania, odpowiednio do możliwości finansowych Zamawiającego. 21.1.11. Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. 21.1.12. W przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kozienice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice pok. 111
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)