Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach

Data publikacji 2014-08-05
Data zakończenia 2014-08-18 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261022 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351235007, 727100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego, a w szczególności:
1) Dostawę i montaż zgodnie z Projektem i Specyfikacją:
- punktów kamerowych systemu monitoringu,
- wideoserwerów z oprogramowaniem rejestrującym,
- urządzeń rejestrujących audio,
- stacji operatorskich z niezbędnym wyposażeniem,
- przełączników rdzeniowych sieci logicznej,
- przełączników dostępowych sieci logicznej,
- systemu zarządzającego siecią logiczną,
- kontrolera punktów dostępowych sieci bezprzewodowej,
- punktów dostępowych sieci bezprzewodowej,
- drukarki termosublimacyjnej,
- sieci elektrycznej i teletechnicznej (przewodowej i bezprzewodowej) systemu monitoringu,
- demontaż do późniejszego wykorzystania istniejących elementów obecnie eksploatowanego systemu monitoringu wizyjnego CCTV

2) zaprogramowanie i skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego,

3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego i osoby pracujące przy eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie,

4) wykonanie dokumentacji powykonawczej (tj. opis systemu - wykonanie, działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) dokumentacja projektowa (zał. nr 10 do SIWZ )
b) specyfikacja dostawy i montażu ( zał. 11 do SIWZ)
c) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ)
Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz.

Zamawiający w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Zał. Nr 11 do SIWZ podał przykładowe oprogramowanie, sprzęt i materiały umożliwiające realizację Projektu Wykonawczego zgodnie z założeniami.

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Wykonawca może zaoferować sprzęt, jak opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik nr 10 i 11 do SIWZ - lub r ó w n o w a ż n y , z zastrzeżeniem, że zaoferowany równoważny sprzęt musi spełniać minimalne parametry opisane w załączniku nr 10 i 11 do SIWZ.
Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych.

Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności załączając wymagane karty katalogowe sprzętu i oprogramowania.

Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca powinien:

- zapoznać się ze specyfiką pracy i funkcją obiektu: Hala Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach. Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest : Dariusz Misiorowski - Kierownik Zespołu Obiektów Sportowych ul. Boczna 15 . tel. 41 3676718 lub 662 019080

- wziąć pod uwagę fakt, że musi zapewnić nieprzerwaną pracę, działających w chwili obecnej na terenie obiektu, systemów gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa w trakcie organizacji imprez sportowych. Wszelkie działania Wykonawcy, które spowodują nieprawidłowe działania w/w systemów stanowią kosz i ryzyko Wykonawcy i jako takie powinny być wkalkulowane w wartość dostaw i montaży.
W okresie prowadzenia prac będą się odbywały mecze oraz treningi zespołów sportowych. Czas trwania tych imprez został uwzględniony w terminie do wykonania zamówienia dla Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Ulica ul. Żytnia 1
Nr domu 1
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-018
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3676796; 41 3676716
Fax 41 3676913
Internet www.mosir.kielce.pl
Regon 26076219700000
E-mail zamowienia@mosir.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa gminy
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa gminy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 18 000,00 zł ( słownie: osiemnaście tysięcy 00.100 zł) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank ING Oddział Kielce nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Dostawę i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą (w jednej kopercie) dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XIV pkt 5.6) siwz. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dokument wadialny winien zawierać w swej treści zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako: należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z montażem urządzeń do monitoringu wizyjnego, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda; Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego wykazu dostaw, jak w zał. nr 4 do siwz wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
Potencjał Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez : - dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane przynajmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. - dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje do programowania systemu; Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób, jak w zał. nr 5 do siwz, wg formuły: spełnia albo nie spełnia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia 150 000,00 zł ( na jedno i więcej zdarzeń ) Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego dokumentu wg formuły: spełnia albo nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach tych podmiotów, wg wzoru jak w zał. nr 7 do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują dokonanie istotnych zmian umowy: a) ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej np. klęski żywiołowe w okresie planowego wykonywania umowy, , - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności (np. nie planowane zdarzenia ) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac; b) ewentualnej zmiany osób nadzorujących wykonanie zamówienia. 3.Zmiany istotnych postanowień umowy zastaną wprowadzone na drodze aneksu do umowy po podpisaniu obustronnym protokołu uzasadniającego zmiany. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mosir.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. pok. nr 5
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)