Dostawa elektronicznego sprzętu biurowego na potrzeby Centrum Dialogu Przełomy - oddział Muzeum Narodowe w Szczecinie

Data publikacji 2014-08-05
Data zakończenia 2014-08-14 10:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Edytory tekstu,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Tablice,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Wyroby elektryczne,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną,
  • Sieć zintegrowana,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261728 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301100003, 301950002, 301914008, 302112003, 302131006, 302133008, 302161100, 302313000, 302310007, 302321108, 302331411, 302360002, 316825005, 323321000, 324131002, 324200003, 386510003, 386516009, 386521001, 386534001, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, montaż, instalacje, konfiguracje oraz uruchomienie komputerów, monitorów, drukarek, niszczarek, sprzętu multimedialnego, aparatów fotograficznych, kamer, serwerów, kiosków multimedialnych, programów i innego sprzętu wg załącznika nr IV - Przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe w Szczecinie
Ulica ul. Staromłyńska 27
Nr domu 27
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-561
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4315200
Fax 091 4315204
Internet www.bip.muzeum.szczecin.pl
Regon 00027686000000
E-mail t.gosciminski@muzeum.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w łącznej wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenie, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonują lub wykonywali co najmniej jedną dostawę sprzętu elektronicznego o minimalnej wartości 200.000,00.
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z wykształceniem wyższym technicznym elektrycznym, elektronicznym lub informatycznym,. oraz doświadczeniem w koordynowaniu min. 2 dostaw z montażem i instalacją sprzętu elektronicznego o wartości min. 100 000,00 zł każda. Osoba ta będzie pełniła funkcję reprezentanta Wykonawcy ( opiekuna projektu) w zakresie koordynacji projektu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być zawinione przez którąkolwiek ze Stron i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści. Zmiany mogą polegać w szczególności na zmianie terminu dostawy bądź terminów dostaw (oprogramowania i uruchomienia) poszczególnych elementów wchodzących w skład opisu przedmiotu zamówienia. 2.Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 3.Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.muzeum.szczecin.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Parametry techniczne oferowanego sprzętu wg Specyfikacji Technicznych stanowiących załącznik nr V
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 6 Rozwój Funkcji Metropolitarnych. Działanie 6.2 Wzrost atrakcyjności kulturalnej na obszarze metropolitarnym, Poddziałanie 6.2.1 Rozwój infrastruktury kulturalnej na obszarze metropolitarnym.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)