Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Data publikacji 2014-08-07
Data zakończenia 2014-08-18 12:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 171573 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302313000, 302131006, 302370009, 487610000, 485170005, 302320004, 302321005, 302340008, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
Opis wymaganych parametrów technicznych sprzętu informatycznego oraz oprogramowania został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia zwanym OPZ, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Ulica ul. Matejki 59
Nr domu 59
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-770
Województwo wielkopolskie
Tel 61 834 6148
Fax 61 834 61 47
Internet www.ztm.poznan.pl
Regon 30097351000000
E-mail k.uminska@ztm.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pozostałe dokumenty: I) Formularz ofertowy, według Załącznika nr 1 do SIWZ; II) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według Załącznika nr 2 do SIWZ; III) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo winno podpisane być przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy; IV) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tegoż pełnomocnika, przy czym dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.2 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa i podpisuje odrębnie. 4. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie; V) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2 pkt. 9b ustawy Pzp. Umowa o podwykonawstwo - należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 3. Za prace zrealizowane przez podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. VI) Wykonawcy polegający na zasobach innych podmiotów. 1. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W złożonym przez Wykonawcę zobowiązaniu innego podmiotu powinien zostać określony: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innych podmiotów; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, dokumenty potwierdzające zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału i podpisane przez te podmioty. 3. Wykonawcy powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w Rozdziale 6 pkt. 6.2 ppkt a), b) SIWZ, przy czym dokumenty te, podmiot na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, składa i podpisuje uprawomocniony przedstawiciel tegoż podmiotu. Wszystkie dokumenty oprócz zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 6.6 ust. 6.6.2 SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.2 ppkt a), b) SIWZ, mogą być złożone w formie oryginału lub poświadczone za zgodności z oryginałem odpowiednio przez te podmioty lub Wykonawcę. 4. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.6. ppkt 6.6.2 i 6.6.3 SIWZ należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasobach Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następującym przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w szczególnie uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, c) zmian Stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego (następstwo prawne), d) wystąpienia siły wyższej
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ztm.poznan.pl, http://bip.poznan.pl/public/
Adres uzyskania siwz Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 317
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 317
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)