Dostawa oraz montaż mebli do Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej w ramach projektu: Centrum Technologii Informatycznych P.Ł., współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

Data publikacji 2014-08-07
Data zakończenia 2014-08-18 10:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka - Centrum Technologii Informatycznych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 264438 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oraz montaż mebli do Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej w ramach projektu: Centrum Technologii Informatycznych P.Ł., współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka - Centrum Technologii Informatycznych
Ulica ul. Żeromskiego 116
Nr domu 116
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-924
Województwo łódzkie
Tel 42 631 26 45
Fax 42 636 64 61
Internet www.zp.p.lodz.pl
Regon 00000158300000
E-mail cti_przetargi@dmcs.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dostawa oraz montaż mebli.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 15 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj.: Dostawie mebli - o wartości min. 500.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy brutto), każda z nich. W przypadku dostaw okresowych lub ciągłych (będących w trakcie wykonywania) warunki wartości dostawy dotyczą części umowy już wykonanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania danej dostawy do dnia upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu). Uwaga: Wartość dostawy określoną w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotych według kursu średniego NBP (Tabela A) na dzień wykonania tej dostawy.
Potencjał Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Próbne egzemplarze stanowiące wzorce mebli, tj. stołu uczniowskiego, kontenera - wersja 1, krzesła ucznia, wraz z kartami katalogowymi, zawierającymi nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla, wymiary oraz szczegóły techniczne mebla, pozwalające zweryfikować, czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Próbne egzemplarze stanowiące wzorce mebli, przedstawione do oceny mają mieć naklejki/etykiety z jakimkolwiek nadrukiem naniesionym tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczeniu logo Unii Europejskiej, logo Programu Infrastruktura i Środowisko oraz Politechniki Łódzkiej, do każdej z pozycji wymienionej w tabeli szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonej próbki/wzoru z opisem przedmiotu zamówienia. 2.Certyfikaty zgodności wyrobów z Polskimi Normami wydanymi przez jednostki certyfikujące wraz z deklaracjami zgodności wymienionymi w minimalnych wymaganiach technologicznych, jeśli Zamawiający zawarł taki wymóg w opisie przedmiotu zamówienia, w innym przypadku deklaracji producenta o wykonaniu produktu z obowiązującymi normami; Wykonawca może zamiast certyfikatów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości 3.Atesty higieniczności wystawionych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny lub inne jednostki uprawnione do wydawania atestów oraz atesty wytrzymałości tapicerki. 4.Dokumenty potwierdzające klasę ścieralności 3A. 5. Karty katalogowy zawierające nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla, wymiary oraz szczegóły techniczne mebla. W przypadku siedzisk, biurek oraz szaf płytowych Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie producenta o spełnianiu przez oferowane produkty minimalnych wymogów technicznych zawartych w SWIZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę w szczególności nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, zmianę osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2)w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji działania siły wyższej mający bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy. Strona może powołać się na okoliczności siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą stronę w terminie 2 dni roboczych od powstania tych okoliczności. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje. 3)w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania; 4)w zakresie zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 1
Kryt 2 Jakość i efekt wizualny
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.zp.p.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Projektu Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 217/223, 90-924 Łódź. Budynek B-19, pokój nr B-4
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Politechnika Łódzka, Biuro Projektu Centrum Technologii Informatycznych P.Ł., ul. Wólczańska 217/223, Łódź, I piętro, pokój nr B-4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)