Organizacja szkolnych placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń i dostarczenie wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych szkół filialnych w Grębowie , Dąbrowie, Dzielicach przy Zespole Szkół Publicznych w Rozdrażewie w ramach rządowego programu Przedszkole w szkole

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-25 09:30:00
Instytucja Zespół Szkół Publicznych
Miejscowość Rozdrażew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172333 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302131006, 323220006, 320000003, 375352009, 451127239, 375000003, 391610008, 450000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla oddziałów przedszkolnych jest w:1.Szkole Filialnej w Grębowie:a) rozbudowa i ogrodzenie placów zabaw na działce Nr 342. W zakres zamówienia, w zadaniu nr 1a, wchodzi wykonanie następujących robót:1.roboty ziemne i przygotowawcze;2.wyposażenie placu zabaw (zestaw placu zabaw, zjeżdżalnia, trap, wieża, mostek łukowy, drabinki, gra kółko-krzyżyk 1 szt., zestaw huśtawka , bujaki 1 szt., zestaw równoważna 1 szt.);3.zagospodarowanie terenu;4.ogrodzenie panelowe 52 mb + furtka panelowa 1 szt. Szczegółowy
opis i zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej załącznik 1a.
( w złączniku kosztorys ofertowy pominąć wycenę w punkcie 2). Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa.b)dostosowanie pomieszczeń - roboty remontowe W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 1b remont sali lekcyjnej wchodzi wykonanie następujących robót zakres prac:zmycie starych farb z ścian i sufitu;poszpachlowanie nierówności; gruntowanie powierzchni ścian i sufitu; wykonanie lamperii z tynku żywicznego do wysokości 1,40m; malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót załącznik 1b.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa dokumentacja,przedmiar robót c)wyposażenie, dostawy. W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 1c , wchodzi wykonanie
następujących robót i dostaw : mebli i wyposażenia; zakupu i montażu mebli do wyposażenia szatni;zabawek i pomocy dydaktycznych,komplet zabawek; kompletu pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych;sprzętu ITC;sprzętu audiowizualnego; tablicy interaktywnej z oprogramowaniem.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załącznikach 1c 1 i 1c 2.
2. Szkole Filialnej w Dąbrowie a) rozbudowa i ogrodzenie placów
zabaw na działce Nr 77 W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 2a wchodzi wykonanie
następujących robót:1.roboty ziemne i przygotowawcze;2.wyposażenie placu zabaw (zestaw placu zabaw 1 szt.-huśtawka ważka, huśtawka podwójna, karuzela );3.zagospodarowanie terenu;5.ogrodzenie panelowe 136 mb + furtka panelowa 1 szt.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej załącznik 2a.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania:wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa.b) dostosowanie pomieszczeń - roboty remontowe. W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 2b- remont toalet, wchodzi wykonanie następujących robót,zakres prac:roboty rozbiórkowe i demontażowe - przygotowanie ścian pod okładzinę z płytek, rozebranie posadzki z płytek, demontaż ustępów, umywalek i baterii, wywóz elementów z rozbiórki; roboty budowlane remontowe ,okładziny ścienne z płytek ceramicznych 20x20cm, posadzka z płytek 33,3x33,3cm, montaż ustępów wraz z płuczką,
połączeniem elastycznym i zaworem kątowym, montaż umywalek wraz z bateriami.
Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót załącznik 2b. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania:wszystkich robót, które określa dokumentacja, przedmiar robót c)wyposażenie,dostawy.W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 2c, wchodzi wykonanie następujących robót i dostaw:mebli i wyposażenia, zakupu i montażu rolet okiennych; wyposażenia wypoczynkowego; zakupu i montażu mebli do wyposażenia szatni; zabawek i pomocy dydaktycznych,komplet zabawek; kompletu pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych; sprzętu ITC; sprzętu audiowizualnego; tablicy interaktywnej z oprogramowaniem. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załącznikach 2c 1 i 2c 2.3) Szkole Filialnej w Dzielicach a) rozbudowa i ogrodzenie placów zabaw na działce Nr 171. W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 3a, wchodzi wykonanie następujących robót:1.roboty ziemne i przygotowawcze;2.wyposażenie placu zabaw (zestaw placu zabaw 1 szt., huśtawka ważka, huśtawka wolnostojąca, bujaki 2 szt.);3.zagospodarowanie terenu ;4.elementy małej architektury ( kosze na śmieci 2 szt.);5.ogrodzenie panelowe 112,5 mb + furtka panelowa 1 szt. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej załącznik 3a.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa.b) dostosowanie pomieszczeń, roboty remontowe W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 3b - remont toalet, wchodzi wykonanie następujących robót, zakres prac: roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka okładzin ściennych z płytek, posadzki z płytek, demontaż ustępu, umywalek i baterii, zmycie ścian, wywóz elementów z rozbiórki; roboty budowlane remontowe, okładziny ścienne z płytek ceramicznych 20x20cm, posadzka z płytek 33,3x33,3cm, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, montaż ustępu wraz z płuczką, połączeniem elastycznym i zaworem kątowym, montaż umywalek wraz z bateriami,montaż skrzydeł drzwiowych wraz z malowaniem ościeżnic metalowych.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót załącznik 3b. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania:wszystkich robót, które określa dokumentacja, przedmiar robót c)wyposażenie,dostawy.W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 3c, wchodzi wykonanie następujących robót i dostaw: mebli i wyposażenia, zakupu i montażu, rolet okiennych; wyposażenia wypoczynkowego; zakupu i montaż mebli do wyposażenia szatni; zabawek i pomocy dydaktycznych - komplet zabawek; kompletu pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych; kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; sprzętu ITC, sprzętu audiowizualnego; tablicy interaktywnej z oprogramowaniem.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załącznikach 3c 1 i 3c 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Publicznych
Ulica ul. Krotoszyńska 42
Nr domu 42
Miejscowość Rozdrażew
Kod Pocztowy 63-708
Województwo wielkopolskie
Tel 62 722 13 01
Fax 62 722 13 01
Internet www.zsp.rozdrazew.com.pl
Regon 00056536300000
E-mail zsp.rozdrazew@interia
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: JST
Rodzaj zam inny JST
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2014
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualny wypis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Wiedza Wykonanie placu zabaw, infrastruktury dydaktycznej lub sportowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, tj. referencje lub protokoły odbioru, wykonaniu co najmniej dwóch dostaw pomocy i wyposażenia meblowego wraz z montażem o wartości co najmniej 20.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem technicznym. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł. Polisa winna być opłacona na czas związania z ofertą. Ocena spełnienia wyżej wyniesionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych prac, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji ww prac; b) gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zsp.rozdrazew.com.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Publicznych w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42 63-708 Rozdrażew
Data składania wniosków 25/08/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Zespół Szkół Publicznych w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42 63-708 Rozdrażew Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zdolne Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i kadrą techniczną do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w zakresie objętym zamówieniem. Ponadto Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem i minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Informacje dodatkowe Program - Przedszkole w szkole - finansowany z Europejskiego Fundusz Społecznego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)