Data publikacji |
2014-08-08 |
Data zakończenia |
2014-08-18 10:00:00 |
Instytucja |
Gmina Przytyk |
Miejscowość |
Przytyk |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Meble przedszkolne,
- Pomoce naukowe,
- Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Urządzenia multimedialne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
266156 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
392200000, 391621006, 375200009, 391610008, 302131006, 323220006, 320000003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiot zamówienia obejmuje;
1. dostawę i montaż wyposażenia i doposażenia kuchni oraz sprzętu elektronicznego, multimedialnego i audiowizualnego, dostawę i montaż wyposażenia i doposażenia w meble, zabawki, pomoce dydaktyczne i artykułów plastycznych .
Zamówienie podzielone jest na dwie części;
- zał.2a; wyposażenia: są to meble oraz elementy kuchni wymagające montażu i sprzęt elektroniczny, multimedialny i audiowizualny.
- zał.2b; doposażenia; są to zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne oraz elementy kuchni nie wymagające montażu.
Szczegółowy zakres dostaw zawarty jest w załączniku nr 2 (zawiera 2a i 2b) do SIWZ.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 (zawiera zał.2a i zał.2b) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej również specyfikacją lub SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych.
4.Podane z specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taka sama funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 2.
5. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 6. Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi.
7. Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty elektroniczne i złoży meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich rozruchu.
8. Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywa2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.Wymaga się, aby w/w asortyment;
- dot. wyposażenia i doposażenia kuchni posiadał co najmniej parametry i wymagania jakościowe firmy: np. stalgast.
- dot. wyposażenia i doposażenia w meble posiadał co najmniej parametry i wymagania jakościowe firmy: np. moje bambino.
- dot .sprzętu elektronicznego, multimedialnego i audiowizualnego - parametry wg.opisu.
9. Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje)potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych,Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
Dopuszcza się zamianę asortymentu w ramach zamówienia.
10.W ramach wyszczególnionych w w/w dokumentach należy wykonać również:
-wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę dostawy : tj.
oraz;
- protokoły badań, sprawdzeń;
- atesty i inne dokumenty na dostarczony i wbudowany asortyment,
- rozliczenie końcowe dostawy z podaniem dostarczonych elementów, ich ilości i wartości ogółem brutto .
Wymienione w niniejszym punkcie dokumenty winny być przedłożone dla Zamawiającego na dzień odbioru końcowego.
11. Asortyment niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia zał.nr 2, zapewnia Wykonawca.
W przypadku, gdy w w.w dokumentach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem, dostawą.
12.Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji dostawy, Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001roku o odpadach ( Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.),
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy, Wykonawcy w tych warunkach nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót oraz dokonania zamienności zamówionego asortymentu.
Wykonawca udziela 24 miesięcy gwarancji na dostarczone produkty i usługę montażu.
Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości.
Czas trwania okresu rękojmi za wady strony ustalają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Przytyk
|
Ulica |
ul. Zachęta 57
|
Nr domu |
57
|
Miejscowość |
Przytyk
|
Kod Pocztowy |
26-650
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 6180095 w. 35
|
Fax |
048 6180087
|
Internet |
www.bip.przytyk.pl
|
Regon |
00054536600000
|
E-mail |
budownictwo@przytyk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na dostawy występujące w zamówieniu podstawowym, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawą Pzp do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
23/09/2014
|
Wadium |
Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4 000,00PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W powyższym przypadku ustalenia podane w pkt III.4.3.1 dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość;
a) zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
b) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadkach:
- wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych,
- działania siły wyższej,
- konieczności wykonania dostaw dodatkowych i zamiennych oraz zamówień dodatkowych i uzupełniających;
- wystąpienia przerw w realizacji lub ich wstrzymanie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) wykonanie, na polecenie Zamawiającego, dostawy, nie wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia;
d) wykonanie, na polecenie Zamawiającego, dostaw zamiennych w stosunku do wymaganych w zakresie przedmiotowego zamówienia, przesunięcia zamówienia z wyposażenia do doposażenia, w przypadku gdy wykonanie tego zamówienia spowoduje poprawienie jakości, funkcjonalności wyposażenia i doposażenia lub jest to spowodowane wymaganiami formalnymi,
e) rezygnacji z części dostaw w przypadku błędów lub zawyżenia ilości zamówienia.;
f) zmiany ustalonych podwykonawców w sytuacjach, gdy dotychczasowy podwykonawca nie realizuje dostawy w sposób należyty, bądź z przyczyn losowych nie może kontynuować dostaw;
h) zmiany wynagrodzenia w przypadku wykonania dostaw zamiennych, rezygnacji z części zamówienia, oraz zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
i) zmiany wynagrodzenia w przypadku wykonania; zamówień uzupełniających i dodatkowych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.przytyk.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, pokój nr 34.
|
Data składania wniosków |
18/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk w pok. 24 tj. SEKRETARIAT.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|