Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Starachowice
|
Ulica |
ul. Radomska 45
|
Nr domu |
45
|
Miejscowość |
Starachowice
|
Kod Pocztowy |
27-200
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 273 82 75
|
Fax |
41 273 82 75
|
Internet |
http://www.starachowice.eu/
|
Regon |
29100989200000
|
E-mail |
zamowienia@um.starachowice.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
13/11/2014
|
Wadium |
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, oo których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275z póź. zm)
Wadium w wysokości: 3 500,00 zł należy wnieść:
1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy miejskiego monitoringu wizyjnego wraz ze zmianą lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i wybranych punktów kamerowych - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego);
2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy miejskiego monitoringu wizyjnego wraz ze zmianą lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i wybranych punktów kamerowych, kopię dokumentu dołączyć do oferty).
Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania.
Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat głównych dostaw z zakresu wykonania systemów monitoringów miejskich, w tym wymagane jest minimum zaprojektowanie i wykonanie jednego systemu monitoringu miejskiego w oparciu o bezprzewodowy przesył danych, składający się z przynajmniej 7 kamer, lub o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) wykazu oferowanych urządzeń i oprogramowania, zawierający co najmniej nazwę producenta, nazwę i model produktu - Wykonawca wypełnia tabelę Zestawienie oferowanych urządzeń w formularzu Oferta,
b) kart katalogowych lub innych dokumentów producentów urządzeń wyszczególnionych w tabeli Zestawienie oferowanych urządzeń w formularzu Oferta, zawierających parametry techniczne i użytkowe, potwierdzające zgodność z wymogami Zamawiającego,
c) kopii Certyfikatu ISO-9001 oraz ISO-14001 dla producenta serwera systemu zarządzania obrazem,
d) kopii Certyfikatu CE dla serwera systemu zarządzania obrazem,
e) oświadczenia Wykonawcy, że przedłoży wraz z umową dokumenty potwierdzające,
że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
oraz że posiada autoryzacje producenta serwera,
f) oświadczenia Wykonawcy, że przedłoży wraz z umową zapewnienie producenta serwera systemu zarządzania obrazem o przejęciu na siebie wszelkich zobowiązań związanych z serwisem w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę lub firmę serwisującą,
g) oświadczenia Wykonawcy, że przedłoży wraz z umową dokumenty potwierdzające udzielenie 2-letniej gwarancji on-site producenta lub autoryzowanego przez producenta dystrybutora na terenie RP na przełącznik sieciowy szaf UM, SM, z czasem wymiany urządzenia na sprawne w następnym dniu roboczym.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć co najmniej jeden z wykonawców
|
Inne dokumenty |
- wypełniony formularz OFERTA, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego;
2. wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania zamówienia siłami własnymi, za zgodą Zamawiającego
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.um.starahowice.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice
|
Data składania wniosków |
20/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|