Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Kodrębie cz.2

Data publikacji 2014-08-13
Data zakończenia 2014-08-22 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Kodrębie
Miejscowość Kodrąb
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270620 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375200009, 391000003, 391500008, 391600001, 323213002, 351113008, 397134306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 8 części obejmujących:
Część I ,
Zakup mebli i wyposażenia.
Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część II ,
Zakup wyposażenia wypoczynkowego.
Dostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część III ,
Zakup mebli do wyposażenia szatni.
Dostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część IV ,
Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych.
Dostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest
w Załączniku nr 7.
Część V ,
Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć.
Dostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część VI ,
Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w przedszkolu.
Dostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest
w Załączniku nr 7.
Część VII ,
Zakup sprzętu ICT.
W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7.
Część VIII ,
Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych.
W ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest
w Załączniku nr 7.
Dostawy należy dostarczyć do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Kodrębie.
Wartość poszczególnych części nie przekracza kwoty, o której jest mowa w art. 4
pkt. 8 ustawy pzp.
Niniejsze dostawy są częścią zamówienia wynikającą z dostaw realizowanych
w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt został dofinansowany w ramach: Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wartość poszczególnych części nie przekracza wartości o której jest mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy pzp.
Wykonawca dostarczy meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki, przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci uczęszczających
do przedszkola- powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być
w 100% bezpieczne dla dzieci. Wykonawca zobowiązany jest załączyć w/w certyfikaty/atesty przy dostawie.
Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, materiały stanowiące przedmiot zamówienia są podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając, że można dostarczyć materiały równoważne i nie gorsze niż wskazane.
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podane zostały przykładowe nazwy produktów, pomocy dydaktycznych (gier, zabawek, itp.). W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie użyte zostały nazwy własne producentów produktów, pomocy dydaktycznych mają one charakter przykładowy,
a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających produkty, pomoce dydaktyczne innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. produkty, pomoce dydaktyczne równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i użytkowe nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać,
że oferowane przez niego produkty, pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) Wykaz proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta),
2) oświadczenie, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
3) szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych).

Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna,
iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy produkty, pomoce dydaktyczne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (pozycje zawarte w formularzu ofertowym zamówione będą zrealizowane w zmniejszonej ilości). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, Wykonawca zapłaci za faktycznie otrzymane dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dostaw maksymalnie o 15 % wartości zamówienia dla danej części (zamówienie obejmie tylko pozycje zawarte w formularzu ofertowym w zwiększonej ilości). Wykonawca zobowiązany jest je dostarczyć zamawiającemu na takich samych warunkach jak przedmiot zamówienia.
Ewentualne zwiększenia lub zmniejszenia będą uzgodnione z Wykonawcą przed podpisaniem umowy i zostaną już ujęte w Załączniku nr 1 do umowy

Opis

Dostawa obejmuje dostarczenie do trzech oddziałów przedszkolnych m.in. krzeseł, stolików, szafek, regałów, tablic korkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje pufy i materace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup szatni dla 25 dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup klocków, zabawek, zestawów do majsterkowania, piłek, puzzli itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup płyt ze słuchowiskami, bajkami, gier, map, tablic, książek itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZDostawa obejmuje zakup gaśnic, apteczek, oznakowań ewakuacyjnych, instrukcji BHP itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZW ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: laptopów wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, programem antywirusowym, drukarek, rzutników wraz z ekranami, telewizorów, odtwarzaczów DVD itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZW ramach tej części powinien być zrealizowany zakup: odkurzaczy i odkurzacza piorącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oraz ilości) zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Kodrębie
Ulica ul. 22 Lipca 7
Nr domu 7
Miejscowość Kodrąb
Kod Pocztowy 97-512
Województwo łódzkie
Tel 044 6819317, 6819325
Fax 044 6819317, 6819325
Internet www.bip.kodrab.akcessnet.net
Regon 00054786200000
E-mail ugkodrab@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.kodrab.akcessnet.net
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12
Data składania wniosków 22/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pokój nr 12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dostawa jest realizowana w ramach projektu Radosne przedszkole w Kodrębie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)