Część 1 - Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia.
Opis przedmiotu zamówienia.
1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów
i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
1.3.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku
w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu.
1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
1.5.Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia
w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych.
Część 2 - Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego
i oprogramowania.
Opis przedmiotu zamówienia.
2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz
ze sprzętem zamawiającemu.
2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty
i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim).
2.5.Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
2.6.Usługa obejmuje również:
1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim,
5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.
Część 3 - Zakup usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu zamówienia.
3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.3. Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum
(5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum
(4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.7.Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.10.Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.11.Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.12.Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów kl. II i III gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h.
3.13.Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h.
3.14. Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.15. Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.16. Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h.
3.17. Termin realizacji usługi od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r.
Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - należy przez to rozumieć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które Zamawiający traktuje jako wzór, w oparciu o który wykonawca może złożyć ofertę na dostawę o parametrach równoważnych. Za parametry równoważne należy rozumieć nie gorsze niż zaproponowane przez Zamawiającego.
Opis1.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych , materiałów
i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.1.3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku
w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi, materiałami i wyposażeniem zamawiającemu.
1.4.Zaoferowane pomoce dydaktyczne, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
3.1.5. Zamówienie obejmuje również:
1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż dostarczonych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia
w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
3)udzielenie gwarancji na 12 miesięcy oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego, gwarancja nie dotyczy materiałów zużywalnych.2.1.Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
2.2.Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
2.3.Zaoferowany sprzęt, oprogramowanie musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w szkole, jeśli przepisy tego wymagają. Licencje na oprogramowanie, jeśli nie określa ich SIWZ muszą być bezterminowe. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz
ze sprzętem zamawiającemu.
2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty
i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim).
3.2.5. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.2.6. Usługa obejmuje również:
1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy,
2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania,
3)szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim,
5)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego.3.1.Część 3.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.2.Część 3.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. niemieckiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego dla uczniów kl. III gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.3.Część 3.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum
(5 grup): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.4.Część 3.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III gimnazjum
(4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.5.Część 3.3 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z biologii. Prowadzenie zajęć rozwijających z biologii dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.6.Część 3.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. I gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.3.7. Część 3.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. II gimnazjum (3 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 108 h.
3.8.Część 3.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia rozwijające z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. I i II gimnazjum (2 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.9.Część 3.5 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia plastyczne. Prowadzenie zajęć plastycznych dla uczniów gimnazjum (2 grupy): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.10. Część 3.6.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.11. Część 3.6.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia dziennikarsko-filmowe. Prowadzenie zajęć dziennikarsko-filmowych dla uczniów gimnazjum (1 grupa): średnio 2 godziny w tygodniu dla jednej grup, łącznie 72 h dla 1 grupy, razem 72 h.
3.12. Część 3.7.a - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne). Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego- konsultacji indywidualnych dla uczniów kl. II i III gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h.
3.13. Część 3.7.b - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (8 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 160 h.
3.14. Część 3.7.c - Zakup usług edukacyjnych - doradztwo zawodowe. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów kl. II gimnazjum (9 grup): średnio 2 godz. w miesiącu dla jednej grupy, łącznie 20 h dla 1 grupy, razem 180 h.
3.15. Część 3.8 - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia logopedyczne. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów gimnazjum (4 grupy): średnio 1 godzina w tygodniu dla jednej grup, łącznie 36 h dla 1 grupy, razem 144 h.
3.16. Część 3.9 - Zakup usług edukacyjnych - konsultacje indywidualne z psychologiem. Prowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczniów gimnazjum średnio 4 godz. w tygodniu, razem 144 h. |