Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Sława Śląska
|
Ulica |
ul. Niewidziajły 1a
|
Nr domu |
1a
|
Miejscowość |
Sława
|
Kod Pocztowy |
67-410
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
068 3566229
|
Fax |
068 3566229
|
Regon |
97004017800000
|
E-mail |
Admin.SlawaSlaska@zielonagora.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Lasy Państwowe
|
Rodzaj zam inny |
Lasy Państwowe
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/05/2015
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP SA O/Zielona Góra nr 55 1020 5402 0000 0402 0115 2883
z dopiskiem:
Wadium - Przetarg na oznakowanie i tablice.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty.
Z treści poręczenia, gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 03.09.2014r., do godz. 9.00.
Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą.
Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium (wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty do oferty).
Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 9ºº, 03.09.2014r. - podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, oraz w świetle przepisu art. 45 ust. 7 ustawy wniesienie wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez Wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
|
Wiedza |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
|
Potencjał |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
- wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne, na przykład ulewne deszcze lub silne wichury, uniemożliwiające prowadzenie prac terenowych przez okres dłuższy niż łącznie 10 kolejnych dni roboczych,
- wystąpi konieczność zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót spowodowana: zmianami nieprzewidzianymi w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne- przedłużenie wykonania umowy w takim przypadku nastąpi o udokumentowany czas niemożliwości wykonywania umowy z powodu usuwania przeszkód, o których mowa powyżej.
- wystąpi konieczność zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy spowodowana: zmianami nieprzewidzianymi w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne,
- wystąpi konieczność zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy spowodowana zmianą przepisów wewnętrznych obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w szczególności w zakresie księgi wizualizacji (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych) lub konieczność realizowania przedmiotu umowy za pomocą innych rozwiązań technicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
- wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy w związku z koniecznością wykonania robot dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do wykonania umowy ze względu zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do usunięcia tych kolizji,
- zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania umowy w następstwie zmiany Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),
- wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
- w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT- należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku,
- zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania usług objętych umową,
- w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Sława Śląska,
ul. Niewidziajły 1a,
67-410 Sława
|
Data składania wniosków |
03/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Sława Śląska,
ul. Niewidziajły 1a,
67-410 Sława,
Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie realizowane w ramach V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
|