Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Ulica |
ul. Chrzanowskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Gdynia
|
Kod Pocztowy |
81-338
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
(58) 355 33 33
|
Fax |
(58) 620 67 43
|
Internet |
www.umgdy.gov.pl
|
Regon |
00014500001111
|
E-mail |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
26
|
Wadium |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie), tj. posiadać uprawnienie do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca odpowiednie warunki udziału w postępowaniu spełnia.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 (dwie) usługi polegające na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o wartości co najmniej 250 000 złotych brutto łącznie.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie powyższego warunku oceniane będzie łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca odpowiednie warunki udziału w postępowaniu spełnia. Kwoty w dokumentach podane w walutach innych niż złoty będą przeliczane na potrzeby oceny ofert na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego
w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW.
Ad. sekcja III.4.1) Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie braku istnienia przesłanek jego wykluczenia, zobowiązany jest przedłożyć: b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Ad. sekcja III.4.3.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. g) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu:
d) pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.,
e) dokumenty dotyczące w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
zgodnie z § 1.6.2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany treści umowy, wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, chyba że niniejsza umowa wyraźnie stanowi inaczej.
2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, które będą miały wpływ na realizację zawartej umowy, f) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wynikającymi z uzasadnionych okoliczności powodujących, że osoby wskazane przez strony umowy nie mogą realizować przedmiotu zamówienia, g) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wynikającymi z uzasadnionych okoliczności powodujących, że osoby wskazane przez strony umowy nie mogą realizować przedmiotu zamówienia, h) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, i) zmiany warunków technologicznych lub cenowych, które będą korzystne dla Zamawiającego. j) Zmiany, przez wykonawcę stawki za połączenia poza Grupą o taki sam procent, o jaki zmieniła się stawka połączeń międzyoperatorskich. Zmienioną stawkę za połączenia poza Grupą Wykonawca zaokrągli w dół do pełnych groszy. Zmiany takie dokonane będą na podstawie informacji otrzymanej od Wykonawcy i od następnego okresu rozliczeniowego, po wprowadzeniu jej do stosowania przez Wykonawcę, k) Zmiany przez Wykonawcę stawki za połączenia w Roamingu określonej w umowie o taki sam procent, o jaki zmieniła się stawka za połączenia w Roamingu w cenniku biznesowym operatora. Zmienioną stawkę za połączenia w Roamingu, Wykonawca zaokrągli w dół do pełnych groszy. Zmiany takie dokonywane będą na podstawie informacji otrzymanej od Wykonawcy i następować będą od następnego okresu rozliczeniowego, po wprowadzeniu jej do stosowania przez Wykonawcę. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawa zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; d) zmiana podanych numerów telefonów oraz dat zakończenia dotychczasowych umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych określonych w Załącznikach do SIWZ oraz w Załącznikach do niniejszej umowy. 4. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych. 5. Wykonawca nie może zbywać na rzecz osoby trzeciej wierzytelności przysługującej mu wobec Zamawiającego, bez pisemnej zgody Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.umgdy.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 pok. 50, tel.+48 355-33-33 po uprzednim uzgodnieniu (dot. wersji papierowej).
|
Data składania wniosków |
09/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:50
|
Miejsce |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pokój nr 8 (kancelaria ogólna)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Informacje dodatkowe |
Ad. sekcja II.2 - Termin wykonania zamówienia: 26 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, w tym świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej przez 24 miesiące
|