Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją w ramach projektu pn.: Kaszuby w sieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Sulęczyno realizowanego w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Data publikacji 2014-09-08
Data zakończenia 2014-09-22 10:00:00
Instytucja Gmina Sulęczyno
Miejscowość Sulęczyno
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sieć zintegrowana,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 298248 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 487600003, 487000005, 302321108, 302374106, 302374601, 324131002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją w ramach projektu pn.: Kaszuby w sieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Sulęczyno realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Sprzęt komputerowy wraz z instalacją: Ilość [szt.]:
2.1 Zestawy PC dla gospodarstw domowych 30
2.2. Zestawy PC dla 6 jednostek podległych 43
2.3. Oprogramowanie biurowe dla gospodarstw domowych 30
2.4. Oprogramowanie biurowe dla 6 jednostek podległych 43
2.5. Oprogramowanie antywirusowe dla gospodarstw domowych 30
2.6. Oprogramowanie antywirusowe dla 6 jednostek podległych 43
2.7. Drukarki dla jednostek podległych 2
2.8. Routery dla jednostek podległych 4
2.9. Instalacja sprzętu u gospodarstw domowych wraz z dostępem do sieci w tym zakup przewodów, złączek, listew, urządzeń dostępu 30
2.10. Instalacja sprzętu w 6 jednostkach podległych wraz z dostępem do sieci w tym zakup przewodów, złączek, listew, urządzeń dostępu 43

4.3. Urządzenia należy dostarczyć do następujących lokalizacji jednostek podległych:

Lp. Nazwa BO projektu; Adres; Ilość zestawów komputerowych; Ilość urządzeń wielofunkcyjnych
I. Jednostki podległe; 43; 2
1. Szkoła Podstawowa w Węsiorach; Węsiory 63a;
83-320 Sulęczyno; 10; -
2. Zespół Szkół w Mściszewicach; Mściszewice 19;
83-321 Mściszewice; 6; -
3. Zespół Szkół w Borku Kamiennym; Borek Kamienny 73;
83-320 Sulęczyno; 10; -
4. Zespół Szkół w Sulęczynie; Ul. Stefana Żeromskiego 16;
83-320 Sulęczyno; 15; -
5. Świetlica wiejska w Kistowie; ; 1; 1
6. Świetlica wiejska w Mściszewicach; ; 1; 1
II. Gospodarstwa domowe; Gmina Sulęczyno; 30; -
Ogółem; 73; 2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sulęczyno
Ulica ul. Kaszubska 26
Nr domu 26
Miejscowość Sulęczyno
Kod Pocztowy 83-320
Województwo pomorskie
Tel 58 685 63 63
Fax 58 685 63 98
Internet www.suleczyno.pl
Regon 00054862000000
E-mail info@bip.suleczyno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 10.1. Kwota wadium wynosi 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 10.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sierakowice Oddział w Sulęczynie, nr konta: 62 8324 0001 0041 1981 2000 0020, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy PZP. 10.5. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty. 10.6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10.7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art.46 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 8) Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. 10 niniejszej SIWZ. 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na innych podmiotach. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 11) Wypełniony druk szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z: - certyfikatami, - testami, - kartami technicznymi, - folderami, - oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 12) Parafowany wzór istotnych postanowień umowy- załącznik nr 5.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy, o której mowa w § 1 ust. 1. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 3 ust. 1 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zmieniony zostanie podatek VAT. c) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 3 ust. 1 umowy w sytuacjach losowych. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuję pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.suleczyno.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, pokój nr 3 (parter)
Data składania wniosków 22/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, pokój nr 6 - Sekretariat (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)