Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Sąd Okręgowy w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Małopolska 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-952
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4480002
|
Fax |
091 4489915
|
Internet |
www.szczecin.so.gov.pl
|
Regon |
00032453000000
|
E-mail |
jozaw@o2.pl, modorski@szczecin.so.gov.pl; mjudycki@szczecin.so.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
20
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.).
Wadium w noszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Okręgowego w Szczecinie): numer konta: 40 1140 1137 0000 3301 6400 1001
z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/8/2014
Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca.
2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9.00 do 14.00 w kasie Zamawiającego to jest Sąd Okręgowy ul. Kaszubska 42 parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty.
3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj.
do dnia 2 grudnia 2014r. do godz.1100. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego!!!
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony
z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a.
8. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2.
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku
o którym mowa w art.46 ust. 4a i 5.
10. W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie sądu, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Wiedza |
poprzez wykazanie, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonania minimum jednego zamówienia polegającego na jednorazowej dostawie drukarek laserowych lub/i urządzeń sieciowych - minimalna wartość zamówienia 200.000,00 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja |
poprzez oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 200.000,00 zł;Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jednego zamówienia polegającego na jednorazowej dostawie drukarek laserowych lub/i urządzeń sieciowych - minimalna wartość zamówienia 200.000,00 zł brutto
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie dostaw- dostaw określonych w SIWZ w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.2. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ (specyfikacja przedmiotu zamówienia) oraz
Dla obu drukarek
- Certyfikat ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu
- Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
- Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie dystrybucji
- Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej
- Certyfikat zgodności CE
Dla obu urządzeń klasy UTM i Analizatora UTM
- W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Dostawca winien przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn. zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
- Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych.
- Zamawiający wymaga od Oferenta dostarczenia oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż rozwiązania objęte oferowanymi usługami serwisowymi producenta, w przypadku korzystania z tych usług, zostaną przyjęte do naprawy w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta na terenie Polski oraz, że pochodzą one z oficjalnego kanału sprzedaży na terenie Polski.
Dla koncentratora
- oświadczenie Wykonawcy w języku polskim, potwierdzające, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i nie był używany w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej;
- oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju;
Dla wyświetlacza wokand
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
- Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu;
- Certyfikat CE lub deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami: 73/23/EEC 89/336/EEC - oznaczenie CE;
Dla macierzy dyskowej:
- Aktualny certyfikat ISO 27001:2005 Wykonawcy w zakresie projektowania, wdrożenia
i integracji systemów informatycznych;
Dla serwera
- Windows Server Catalog;
- Certyfikat ISO-9001 z podaną datą ważności dla producenta sprzętu;
- Certyfikat ISO-14001 z podaną datą ważności dla producenta sprzętu;
- Deklaracja zgodności CE dla serwera;
- Wydruk ze strony internetowej potwierdzający obecność oferowanego serwera na liście Windows Server Catalog i posiadanie statusu Certified for Windows dla MS Windows Server 2012, MS Windows Server 2008 w wersji x86, x64 i R2 x64;
|
Inne dokumenty |
Wypełniony formularz ofertowy [ wg załącznika nr 1 do SIWZ];Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) - dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum);Pełnomocnictwo, jedynie w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy;Dowód, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy jedynie Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotów trzecich;Pełnomocnictwo o ile ofertę w imieniu Wykonawcy składa Pełnomocnik
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji gdy:
wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zaistnieje konieczność wymiany lub uzupełnienia elementów składowych urządzeń w związku z postępem technologicznym,
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Termin
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szczecin.so.gov.pl.
|
Adres uzyskania siwz |
pok. 239, piętro II w siedzibie Zamawiającego:
Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42
|
Data składania wniosków |
02/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
pok. 239, piętro II w siedzibie Zamawiającego:
Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|