Dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej - 5 zadań, znak post.:AC/BZP/250/2014

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-02 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Organizatory i akcesoria,
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Meble różne,
  • Telewizje,
  • System informacji ruchu pasażerskiego,
  • System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384304 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001, 302313206, 302132007, 301959135, 301935003, 301240004, 386521001, 386534001, 488131001, 323246006, 391511006, 301914008, 429600000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego wg załącznika nr 5.1 - 5.5 do SIWZ do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 5 zadaniach:
- ZADANIE nr 1: 1.1.Prezenter konferencyjny -2 sztuki, 1.2.Monitor z ekranem dotykowym - 2 sztuki, 1.3.Tablet - 3 sztuki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;

- ZADANIE nr 2: 2.1.Flipchart ze składanymi ramionami - 4 sztuki,
2.2.Stojak na plakaty B1 z kieszenią na ulotki informacyjne - 10 sztuk,
2.3.Stojak do projektora i laptopa -1 sztuka,
2.4.Projektor - 1 sztuka,
2.5.Składany ekran projekcyjny na statywie -2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;

- ZADANIE nr 3: Elektroniczna modułowa tablica informacyjna 2x2 - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;
- ZADANIE nr 4: 4.1.Monitor informacyjny/TV LED -2 sztuki,
4.2.Statyw do TV LED - 2 sztuki,
4.3.Niszczarka - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;

- ZADANIE nr 5: Urządzenie poligraficzne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.5 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ.

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, budynek A-1.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia:
- dla zadania nr 1,2,4 do 28 dni od daty podpisania umowy,
- dla zadania nr 3 do 30 dni od daty podpisania umowy,
- dla zadania nr 5 do 7 dni od daty podpisania umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Opis

Zakres przedmiotowy zadania: 1.1.Prezenter konferencyjny -2 sztuki, 1.2.Monitor z ekranem dotykowym - 2 sztuki, 1.3.Tablet - 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.1 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: 2.1.Flipchart ze składanymi ramionami - 4 sztuki,
2.2.Stojak na plakaty B1 z kieszenią na ulotki informacyjne- 10 sztuk,
2.3.Stojak do projektora i laptopa -1 sztuka,
2.4.Projektor - 1 sztuka,
2.5.Składany ekran projekcyjny na statywie -2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.2 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: Elektroniczna modułowa tablica informacyjna 2x2 - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.3 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: 4.1.Monitor informacyjny/TV LED -2 sztuki,
4.2.Statyw do TV LED - 2 sztuki, 4.3.Niszczarka - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: Urządzenie poligraficzne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.5 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://www.przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada opis oferowanego przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony, wydrukowany i podpisany Załącznik nr 5.1 -5.5 do SIWZ.
Inne dokumenty Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VI SIWZ; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) (jeżelidotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ). 3. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: tajemnica przedsiębiorstwa i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach określonych poniżej: a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych przedmiotu umowy - przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć zwiększenia wynagrodzenia - w przypadku gdy wystąpi: - niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń, - pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b) Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca dostawy z przyczyn organizacyjnych występujących po jego stronie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.pwr.edu.pl.
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Data składania wniosków 02/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, Sekretariat, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)