Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Batorego 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowość |
Otwock
|
Kod Pocztowy |
05-400
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 778 26 00, 22 778 26 25
|
Fax |
22 779 09 90, 22 779 09 99
|
Internet |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Regon |
14637864000000
|
E-mail |
zp@szpital-otwock.med.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
36
|
Wadium |
1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Nr konta 27 8001 0005 2001 0007 9817 0002 przed upływem terminu składania ofert
z zaznaczeniem - Wadium w postępowaniu nr 31/2014 -
Wysokość wadium wynosi: 2.600,00 zł
2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.3.Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj a)w pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ).
4.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą;
5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy, których przedmiot odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia, na kwotę brutto każda: 80.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Potencjał |
Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a)specyfikację techniczną w języku polskim oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych: materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. - materiały dotyczące oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnianie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
1)Oferta musi się składać z dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale
V SIWZ oraz: a)Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru przedstawionego
w Załączniku nr 1 do SIWZ; b)W przypadku składania oferty wspólnej dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ; c)Dowodu wniesienia wadium; d)Wypełnionego załącznika nr 4 i 4a do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT strony dopuszczają zmianę ceny brutto przedmiotu dostawy, przy zachowaniu niezmienności ceny netto pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż zmiana podatku miała wpływ na zamienne kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę. Powyższa zmiana nie wymaga podpisywania aneksu, strony mogą jednak zawrzeć aneks porządkujący; b)wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiotu zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym, c)wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie, d)zmiany terminu realizacji umowy w części dotyczącej dostawy urządzeń wielofunkcyjnych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, jednak nie dłużej niż o 7 dni kalendarzowych w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 4 umowy. e) zmiany terminu przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron umowy, jednak nie dłużej niż o 7 dni kalendarzowych w stosunku do wymaganego terminu szkolenia, o którym mowa w § 1 ust. 4 umowy. 2. W razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 6 ust. 1 lit. a umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-otwock.med.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, Dział Zamówień Publicznych.
|
Data składania wniosków |
03/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, Sekretariat/Kancelaria Prezesa Zarządu.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|