Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klientów a Krytej Pływalni AKWARIUM

Data publikacji 2014-11-25
Data zakończenia 2014-12-02 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble różne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 386550 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 519000001, 391513008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta na Krytej Pływalni AKWARIUM mieszczącej się w Opolu przy ul. Ozimskiej 48B.
Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. W związku z powyższym ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Elektroniczny System Obsługi Klienta - opis stanowi załącznik A do SIWZ
Szafki modułowe - opis stanowi załącznik B do SIWZ

Zasilanie energią elektryczną urządzeń systemu wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami z instalacji zamawiającego.

W przypadku, gdy układane okablowanie będzie przechodzić przez strefy pożarowe, należy wykonać odpowiednie przepusty i zabezpieczyć je zgodnie z przepisami PPOŻ.

Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi Systemu dla osób wskazanych przez Zamawiającego (8 osób), oraz dla osoby pełniącej funkcję administratora systemu wskazanej przez zamawiającego. Czas trwania szkolenia min. 8 godzin. Szkolenie zakończone zostanie testem z zagadnień dotyczących wybranych usług obsługiwanych przez System, dotyczących poszczególnych stanowisk pracy i ich uprawnień.

Zamawiający wymaga gwarancji nie krótszej niż 36 m-cy na System wraz z jego wyposażeniem dostarczonym w ramach niniejszego zamówienia zgodnym z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do użycia nowych, nieużywanych i nie starszych niż wyprodukowane
w 2014 roku urządzeń wchodzących w skład Systemu.

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania projektu powykonawczego instalacji oraz licencji, certyfikatów i innej niezbędnej dokumentacji.

Gwarancja, konserwacja, serwis:
Okres gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy i oddania przedmiotu zamówienia do eksploatacji.

W okresie gwarancji Wykonawca, zobowiązany jest na każde (telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) zgłoszenie przez Zamawiającego do świadczenia bezpłatnej pomocy (przewidywany limit średnio 5h miesięcznie z wyłączeniem konsultacji telefonicznej oraz informacji przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej):
a) technicznej zdalnie
b) technicznej w razie konieczności w siedzibie Zamawiającego
c) doradczej - na telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Gwarancja na wszystkie dostarczone i uruchomione w ramach niniejszego zamówienia urządzenia
i oprogramowanie Systemu ESOK musi wynosić minimum 36 miesięcy.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył pomoc techniczną serwisu w siedzibie Zamawiającego
-jeżeli wymaga tego sytuacja
-w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od pisemnego zgłoszenia (telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Ulica ul. Barlickiego 13
Nr domu 13
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-083
Województwo opolskie
Tel 077 4543266
Fax 077 4539161
Internet www.mosir.opole.pl
Regon 00082887400000
E-mail s.zabiega@mosir.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/12/2014
Wadium Zamawiający żąda, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia dotyczące instalacji lub modernizacji (rozbudowy istniejącego systemu ESOK), konfiguracji i wdrożenia elektronicznego systemu obsługi klienta na obiektach sportowych użyteczności publicznej o tożsamym zakresie przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia minimum 200.000 PLN (brutto) każde.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. Zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany; 2. Istotne zmiany sposobu i warunków wykonania usługi w trakcie realizacji zamówienia, wynikające z potrzeb organizacyjnych Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany stawek podatku od towarów i usług obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, w czasie trwania umowy, 4. Rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiany będą umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mosir.opole.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 45-083 Opole sekretariat (pok.113)
Data składania wniosków 02/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 45-083 Opole sekretariat (pok.113)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)