1. Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących oraz teczek, z podziałem na 4 następujące części:
1) Część nr 1 - Artykuły biurowe;
2) Część nr 2 - Papier;
3) Część nr 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń kopiujących;
4) Część nr 4 - Teczki
Opis1. Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 69.566,46 zł brutto. 2.Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1)zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości, 2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze, 3) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, załączył do oferty szczegółowy opis techniczny oferowanego asortymentu oraz zdjęcie (wydruk na papierze)1. Dostawa papieru dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 68.726,74 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości, 2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 139.883,39 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
1) zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości,
2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze,
3) zaoferował dla urządzeń objętych gwarancją producenta, wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny, taśmy separatory oraz rolki,
4) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, załączył do oferty szczegółowy opis techniczny oferowanego asortymentu oraz zdjęcie (wydruk na papierze). Dodatkowo Wykonawca winien przedłożyć dokumenty poświadczające kompatybilność materiałów eksploatacyjnych ze sprzętem informatycznym, w którym mają być one użytkowane, tj.: a) raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych, b) certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych1. Dostawa teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 27.669,17 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości, 2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Jackowskiego 18
|
Nr domu |
18
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-509
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8410500
|
Fax |
061 8480556
|
Internet |
www.bip.powiat.poznan.pl
|
Regon |
63127678800000
|
E-mail |
zp@powiat.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część nr 1 - 1.500,00 zł; Część nr 2 - 1.500,00 zł; Część nr 3 - 3.200,00 zł; Część nr 4 - 500,00 zł
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części oddzielnie, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmuje swoim zakresem dostawę:
a) Część nr 1 - artykułów biurowych o wartości minimum 40.000,00 zł brutto,
b) Część nr 2 - papieru o wartości minimum 40.000,00 zł brutto,
c) Część nr 3 - materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących o wartości minimum 100.000,00 zł brutto,
d) Część nr 4 - teczek o wartości minimum 15.000,00 zł brutto. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia;
|
Potencjał |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
|
Zdolne |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedłożonym wykazie lub złożonych poświadczeniach usługi, których zakres określony został dla poszczególnych części zamówienia w Sekcji III ust. 3.2) ogłoszenia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółową kalkulacją cenową, oddzielnie do każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę;
2) dokument potwierdzający wniesienie wadium;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku przedłużenia terminu obowiązywania umowy gdy Zamawiający w okresie do dnia 31.12.2015 r. nie wykorzysta kwoty wskazanej w § 3 ust. 1 umowy;
2. Wynagrodzenie określone w §3 ust. 1 umowy ulega zmianie w przypadku:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.),
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Jeżeli zmiany powyższe będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia.
3. Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział i zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. możliwość zmian, korzystnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin dostawy (podany w pełnych dniach; maksymalny: 3 dni robocze)
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiat.poznan.pl
|
Adres uzyskania siwz |
1) ww. strona internetowa; 2) Siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok 103A; 3) przesłanie na Wniosek Wykonawcy listem poleconym
|
Data składania wniosków |
05/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań,
pok. 002
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|