Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie

Data publikacji 2014-11-25
Data zakończenia 2014-12-03 10:30:00
Instytucja Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 387180 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie podzielone jest na trzy części, zgodnie z opisem zawartym w pkt. 2. - 4.
2. Część I zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, zwanych dalej materiałami promocyjnymi, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1a do Części I SIWZ (Formularz cenowy).
3. Część II zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1b do Części I SIWZ (Formularz cenowy).
4. Część III zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1c do Części I SIWZ (Formularz cenowy).
5. Wymagania w zakresie dostawy materiałów promocyjnych.
Zamawiający wymaga, aby:
- dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1a-1c do Części I SIWZ);
- wszystkie oferowane materiały były nowe, pakowane w opakowania jednostkowe lub zbiorcze;
- Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie pięciu dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego;
- Wykonawca zapewnił na własny koszt transport towaru wraz z wniesieniem
do pomieszczenia przeznaczonego na jego składowanie w budynkach Zamawiającego zlokalizowanych pod adresem: Kraków - ul. Piastowska 32 oraz ul. Lea 112;
- dostawy odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 16:00;
- Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość materiałów promocyjnych wynikającą z winy producenta;
- Materiały promocyjne zostaną opatrzone logotypami i informacjami spośród przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w tym:
1) Logotypy Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki muszą spełniać wymagania zawarte w graficznej specyfikacji flagi Unii Europejskiej (dostępnej na stronie http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm) oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 31 grudnia 2013 r., dostępnych pod adresem: http://www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_dot_oznacz_projektow_po_kl_31122013.pdf
2) Materiały muszą być zgodne z Wytycznymi ws. informacji i promocji Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, dostępnymi pod adresem: http://www.programszwajcarski.gov.pl/dokumenty/wytyczne_info_promo/strony/wytyczne_ws_informacji_i_promocji_021110.aspx

Opis

Część I zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, zwanych dalej materiałami promocyjnymi, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1a do Części I SIWZ (Formularz cenowy).Część II zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1b do Części I SIWZ (Formularz cenowy).Część III zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1c do Części I SIWZ (Formularz cenowy)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Ulica ul. Piastowska 32
Nr domu 32
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-070
Województwo małopolskie
Tel 12 422 06 36
Fax 12 422 06 36 w. 44
Internet www.rops.krakow.pl
Regon 35161250100000
E-mail propka@rops.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 12/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawy materiałów promocyjnych) o wartości: 1) w odniesieniu do części I zamówienia - min. 10 000 zł brutto każda; 2) w odniesieniu do części II zamówienia min. 5 000 zł brutto każda; 3) w odniesieniu do części III zamówienia - min. 1 500 zł brutto każda
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a-1c do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a-1c do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Poza przypadkami wskazanymi w umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w odniesieniu do: 1) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego, 2) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 3) zmiana oferowanego w danej pozycji produktu, w przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację dostaw na dotychczasowych warunkach, pod warunkiem niezmienności ceny jednostkowej, oraz spełniania przez proponowany produkt pozostałych wymogów SIWZ; 4) zmiany końcowego terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie, spowodowane przyczynami obiektywnymi)
Kod kryterium B
Kryt 1p 84
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 16
Adres strony internetowej siwz www.rops.krakow.pl
Adres uzyskania siwz REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków
Data składania wniosków 03/12/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w Kancelarii (pok. nr 7, I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach Projektów: Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I,realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)