Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Toruniu

Data publikacji 2014-11-26
Data zakończenia 2014-12-04 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 388906 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302321108, 301213006, 487610000, 516000008, 486240008, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Toruniu
Przedmiot zamówienia składa się z 4 części:
1. Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 9 urządzeń wielofunkcyjnych ;
2. Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 8 drukarek laserowych;
3. Część III zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 33 komputerów przenośnych typu notebook wraz z 33 torbami do przechowywania;
4. Część IV zamówienia - dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 1 roku.

Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Ponadto Zamawiający informuje, że :
1. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2. Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi w momencie dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów odbioru.
4. W dniu dostarczenia przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
5. Po dostarczeniu sprzętu Zamawiający dokona odbioru ilościowo-jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu umowy ze specyfikacją techniczną i ilościową.
6. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy będzie protokół odbioru ilościowo- jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego).
7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów dostawy, zawierające, co najmniej numery fabryczne elementów dostawy.
8. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy i nieużywany.
9. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo- jakościowego.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
11. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
12. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
13. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach umowy jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego.
14. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania.
15. Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych.
16. Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinno być przesyłane za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie.
17. Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia). Zakończenie naprawy nastąpi najdalej po 48 godzinach od zgłoszenia, z tym, że czas naprawy wyłączony jest z okresu gwarancyjnego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach.
18. Podczas naprawy sprzętu komputerowego Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy.
19. W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie.
20. W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy.
21. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
22. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu.

Opis

dostawa, instalacja i konfiguracja 9 urządzeń wielofunkcyjnych - minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZDostawa, instalacja i konfiguracja 8 drukarek laserowych;minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZdostawa, instalacja i konfiguracja 33 komputerów przenośnych typu notebook wraz z 33 torbami do przechowywania; minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZdostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 1 roku.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Ulica ul. Konstytucji 3 Maja 40c
Nr domu 40c
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6508565
Fax 56 6486447
Internet www.mopr.torun.pl
Regon 00572128200000
E-mail sekretariat@mopr.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp, nie więcej jednak niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Zaakceptowany projekt istotnych warunków umownych o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji - załącznik nr 3 do SIWZ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według załączonego wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - wg wzoru załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o terminie udzielonej gwarancji - wg wzoru załączonego wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz proponowanego sprzętu komputerowego, spełniającego wymagania określone przez Zamawiającego - wg załączonego wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. 2003 Nr 153, poz.1503 ze zm) i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania wraz z uzasadnieniem (wykazaniem), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec danych o których mowa w art.86 ust.4 ustawy). Oświadczenie Wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba, że wynika ono z odrębnych dokumentów. Dokumenty o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (m.in. certyfikaty, licencje itp.)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę postanowień umowy, z wyjątkiem wysokości wynagrodzenia, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, gdy zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.mopr.torun.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń
Data składania wniosków 04/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń p.115
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)