Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie

Data publikacji 2014-11-27
Data zakończenia 2014-12-04 09:30:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Miejscowość Sławków
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246893 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 155000003, 151000009, 158960005, 150000008, 153000001, 158000006, 152000000, 156000004, 31425003, 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie

Opis

1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.
Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Ulica ul. Browarna 55
Nr domu 55
Miejscowość Sławków
Kod Pocztowy 41-260
Województwo śląskie
Tel 32 29 31 039
Fax 32 26 09 856
Regon 00073183800000
E-mail sekretariat@sp.slawkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 02/01/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 , ust. 1 Ustawy Pzp.
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat ( w tym nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz musi zawierać co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie artykułów spożywczych do placówki oświatowej lub opiekuńczej.
Niepełnosprawne Nie
Potencjał Zaświadczenie o dopuszczeniu pojazdu ( pojazdów ) do przewozu towaru ( towarów ), na które Oferent składa ofertę wydane przez SANEPID.
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.
Sytuacja Nie dotyczy.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dokument potwierdzający, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( nie dotyczy usług wykonywanych dla Zamawiającego w ciągu ostatnich 3 lat, w tym nieprzerwanie przez okres 1 roku)
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Godzina dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.sp.slawkow.pl
Adres uzyskania siwz Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego ul. Browarna 55 41-260 Sławków.
Data składania wniosków 04/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego ul. Browarna 55 41-260 Sławków (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)