Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek w ramach projektu UCZENIE SIE KLUCZEM DO SUKCESU - książki

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Świdnik
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247677 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest :

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek
w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - książki

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych obejmujących m.in. podręczniki, ćwiczenia, repetytoria, zbiory zadań, itp. związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Z uwagi na fakt, że realizacja tego projektu oparta jest - przede wszystkim - na prowadzeniu zajęć edukacyjnych zapoznających młodzież z metodami i technikami uczenia się oraz ułatwiających im proces zdobywania wiedzy z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe, a także zajęć dla uczniów zdolnych - zakup pomocy dydaktycznych będzie podzielony na 4. zestawy uzależnione od rodzajów prowadzonych zajęć:
- dla uczniów zdolnych (10 grup);
- z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (82 grupy);
- z języków obcych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (78 grup);
- rozwijających kompetencje kluczowe (biologia, chemia, geografia, WOS, j.polski, historia, fizyka, informatyka) z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (80 grup).
W ramach wykonania zamówienia Dostawca zobowiązuje się do dostawy na własny koszt i ryzyko pomocy dydaktycznych określonych w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3 nr 4 do dokumentacji przetargowej dla ww. grup zajęciowych do niże wymienionych szkół:
- II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego i Gimnazjum nr 2 im. Lotników Polskich w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.
- Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Kopernika 9 w Świdniku
- Gimnazjum nr 3 im. Noblistów Polskich w Zespole Szkół Nr 2, ul. Jarzębinowa 6 w Świdniku.
Dostawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Na dostarczone pomoce Dostawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Dostarczone przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne powinny być nowe (nieużywane), pełnowartościowe, nieuszkodzone, wolne od wad, nieobciążone prawami osób trzecich oraz spełniające warunki określone w SIWZ wymagania, a także w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. Jako podstawa określenia wartości zamówienia została przyjęta suma iloczynów liczby egzemplarzy książek i ceny jednostkowej brutto podanych w wykazie.

Informacje dodatkowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
1.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Dostawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek i/lub w ilości niezgodnej z wykazem i/lub wadliwe i/lub nie zgodne z wymogami Zamawiającego, Zamawiający odmówi dokonania ich odbioru i wezwie Wykonawcę do dostarczenia książek zgodnych z wymogami Zamawiającego. Reklamacja ta będzie realizowana niezwłocznie po zgłoszeniu jej przez Zamawiającego, jednak, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia, na koszt własny Dostawcy.
2. Jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji książkowych wymienionych w Załączniku nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ Zestawy pomocy dydaktycznych nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu tego faktu oraz po akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji pozycją o podobnym zakresie tematycznym, który musi zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz w cenie nie wyższej, niż cena książki zaoferowanej (z zastrzeżeniem pkt 3). W takim przypadku Zamawiający i Dostawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu, o którym mowa w § 3 ust.1 umowy, nie później jednak, niż do dnia 19.12.2014r.
3. W przypadku braku odpowiedzi w terminie wymienionym w pkt 2 lub w przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z zamienników, Dostawca może dostarczyć książki bez dostępnych pozycji. W takim przypadku wartość wynagrodzenia brutto ulega zmniejszeniu o cenę danej pozycji, proporcjonalnie.
4. W przypadku ukazania się w trakcie trwania procedury przetargowej, jak też po jej ostatecznym i prawomocnym zakończeniu, nowej edycji książek stanowiących przedmiot niniejszej umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia najbardziej aktualnego jej wydania, co jednak nie upoważnia Dostawcy do zmiany ceny zaoferowanej przez niego w ramach postępowania przetargowego i zwiększenia jego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i w zgodzie ze wszelkimi normami prawnymi oraz obowiązującymi w tym przepisami w tym zakresie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Świdnik
Ulica ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Świdnik
Kod Pocztowy 21-040
Województwo lubelskie
Tel (081) 468 66 25
Fax 081 751 76 08
Internet http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
E-mail zampub@swidnik.umgov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 0 PLN
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian zawartej umowy oraz określa warunki takich zmian w zakresie: a) zmiany ceny za wykonanie zamówienia w przypadku: - ustawowej zmiany podatku VAT, - odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji wybranych tytułów, wynagrodzenie brutto określone w umowie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość tytułów, które nie będą dostarczone, - wycofania tytułów z rynku, wynagrodzenie brutto określone w umowie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość tytułów, które nie będą dostarczone, - udzielenia Zamawiającemu przez Dostawcę dodatkowych rabatów w trakcie trwania realizacji zamówienia, b) zmiany w obszarze przedmiotu zamówienia w przypadku: - wycofania tytułów z rynku.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 tarmin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych obejmujących m.in. podręczniki, ćwiczenia, repetytoria, zbiory zadań, itp. związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)